|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
srlsrlsrl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 07-Maj-2006 kl. 08:47 |
Hej Alle,
Har i fået købt jer en DAB reciever til jeres Stereoanlæg ? Jeg har en Genus DAB upgrade DU1 på prøve lige nu, og den er virkelig god, med SPDIF, backlit LCD og fjernbetjening. Mange gode menuer, utrolig nem at betjene, og meget lille og fiks. Men det bedste er lyden, og signal støj forholdet p.gr.a. SPDIF, og jeg tror også den er meget følsom. Jeg har givet kr. 799 på tilbud (normal 999), men har erfaret at man kan få en DU2, som har 30 min "cache", så man lige kan spole tilbage hvis der var noget man lige vil høre igen eller optage ! Jeg har set den til ca. kr. 1250, men det må da være noget vi kan gøre noget ved !? Hilsen Steen Redigeret af srlsrlsrl - 07-Maj-2006 kl. 10:05 |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Prisen på disse tilsætningsmodeller(godt ment), bør falde med stormskridt. Efterhånden er de jo bygget ind i minianlæg næsten uden merpris. Det er fremtidens medie, men når først vi får alle europæiske lande med sker der nogel for alvor. De danske kanaler er efter min mening overvurderet. Jeg kender flere som har returneret deres i skuffelse over udbudet, ikke over antallet af kanaler, men det der sendes
|
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg synes det ville være mere interessant med en digital receiever med indbygget DAB. Bortset fra hvis man er glad for sin nuværende receiver - og bortset fra at DAB ikke forekommer mig at være særligt interessant. En digitallisering af nuværende radiokanaler, ville da være mere interessant.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Ku være interessant. Har du et link til den.?
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Den gamle radio var færdig, kunne dårligt nok spille uden støj, bare man brugte barber-maskinen, så jeg valgte Phillips 9000, som både er FM & DAB, og her i huset bruges det meget at lytte til DR-SOFT. |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Thorvald - du glemmer TDC og deres Selector, der siden '98 har kunnet give folk med TDC Kabel TV præcist det sidste plus 100% digitalt TV.* Den fås p.t. til 595,- i TDC's ikke-spor-fælleskøb mod normalt 1.595,- Udover alm. radio i digital kvalitet er der en del kanaler fra Music Choice, der kører med konstant musik uden speak. Mere om digital radio i Selector på http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10700& KW=selec+DAB og på http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=P11002159671138182592771&_nfls=false *givet mellem- eller fuldpakke Redigeret af Carser - 11-Maj-2006 kl. 08:19 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |