|
Fælleskøb - hvad er interessen!? |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2012 kl. 13:52 |
Hej alle Recordere.dk medlemmer
Jeg oprettede tilbage i 2008 en fælleskøbs tråd på Pioneer 50" og 60". Der var stor tilslutning og i efteråret 2008 havde over 50 købet den dengang nye Pioneer Kuro skærm, hvor vi fik forhandlet os frem til en god rabat inkl. tilbehør og transport.
Jeg overvejer i øjeblikket at udskifte min Pioneer skærm med en ny Panasonic skærm. Jeg har derfor oprettet denne tråd for at lufte interessen for et fælleskøb her på Recordere.
Jeg har kigget på følgende modeller:
- Panasonic TX-P50VT50Y ca. 18.999 kr.
- Panasonic TX-P55VT50Y ca. 24.000 kr.
- Panasonic TX-P65VT50Y ca. 33.000 kr.
- Samsung UE55ES8005 ca. 24.000 kr.
Udgangspunktet er, at vi selvfølgelig skal have en acceptabel rabat så alle bliver tilfredse. Men rabatten afhænger selvfølgelig også af interessen herfor. Hvis vi tager udgangspunkt i mine tidligere erfaring, så kan vi højst sansynligt forhandle os frem til rabat på mellem 15 og 20 % ved køb af 10 til 15 skærme.
Hvad er interessen på Recordere for sådanne et fælleskøbs-projekt?
Mvh.
Anders/
OBS.: Jeg modtager kun bestilling via PM! Dog kan der selvfølgelig stilles spørgsmål på tråden :)
Redigeret af Avenue - 01-Juni-2012 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg vil mene at der er en del interesse for et fælles indkøb. Men , der er en på flatpanels der lige har prøvet det samme , og fået nogle virkelig gode priser. 55VT50 til 19000kr og 50VT50 til 14000kr og 50GT50 til 11000kr. Men det løb ud i sandet da forhandleren ikke kunne levere ? Du skal måske starte med at lægge en føler ud hos et par forhandlere? Men ellers , super godt initiativ ![]() MVH
Redigeret af hopgreve - 31-Maj-2012 kl. 17:35 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Hej Hopgreve
Jeg takker for interessen :) Efter dit indlæg har jeg lagt "følere" ud hos et par forhandlere og et par stykker af dem kan garantere leverancen samt rabatten - hvis vi kan få samlet nok købere ellers er de ikke interesseret. Som før nævnt så har jeg lavet et lignede fælleskøb, så ved hvordan den "ko skal baberes". Der kan være mange grunde til hvorfor han ikke kunne få levering til på flatpanels.dk. Lad mig vide hvis du er interesseret i at være med til et fælleskøb alligevel :)
|
|
![]() |
|
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Jeg kunne godt være interesseret i et 50VT50 eller 55VT50. Men det kommer selvfølgelig an på rabatten ;-)
|
|
![]() |
|
Lyder godt Michaelds - så er vi 2 pt. :)
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeg vil råde til at man går stille med dørene omkring et evt. fælleskøb, da mange forhandlere fik ondt i r.... over fælleskøbet ovre på flatpanels og klagede til den pågældende forhandler - det er åbenbart ikke tilladt med fri konkurrence
![]() |
|
![]() |
|
Hej kennethbrdk
Jeg kendte godt til problematikken under sidste fælleskøb men vi fik den alligevel i hus :)
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Jeps kan heldigvis lade sig gøre
![]() |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
avenue, wt50 er bedre end es8005 nu når den blev nævnt som den eneste led model, ville jeg hvis jeg var dig, at køre only panasonic.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
mine øjne lahan. fatter ikke avsforum siger at dt50 er tæt på samme billedekvalitet. dt50 har intet pop og elendig sortniveau men wt50 har masser af pop til billede og godt sortniveau.har sammenlignet dem side by side og forskellen er nat og dag.
es8005 er et godt tv også og kommer tæt på wt50 men synes 8005 har lidt for meget pang og lidt for glossy glansbillede, dog kan en kalibrering hjælpe på det men hvor mange får lige lavet sådan en. |
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 11 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
er interreseret i et 50st50.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |