|
Fælleskøb - hvad er interessen!? |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så har jeg fået tilbud fra en traditionel forhandler.
Tilbuddet lyder som følger:
- Panasonic TX-P50VT50Y 14.999 kr.
- Panasonic TX-P55VT50Y 18.999 kr.
- Panasonic TX-P65VT50Y 26.500 kr.
- Panasonic TX-P50ST50 8.999 kr.
- Samsung UE55ES8005 18.999 kr. Obs.: Tilbuddet kræver stadigvæk vi er nok og ikke alt for mange springer fra!
Det er formentlig muligt at spare 200-300 kr. hos andre forhandlere men det er vigtigt for mig at butikken har et godt ry ude i det danske land - især hvad angår reklamationsret, kundeservice etc. Det skal dertil siges, at jeg har fået lovning på, at vi kan få rabat på tilbehør såsom vægbeslag, 3D-afspiller, forsikring, højtalere etc.
Det kommer til at fungere på denne måde, at hvis man stadig er interesseret, så sender man mig en PM med hvilket fjernsyn man ønsker, hvornår man ønsker fjernsynet samt navn og hvor i landet man bor. Hvis der viser sig en så stor interesse og forhandleren har problemer med at skaffe alle fjernsyn hjem på én gang, så er det først til mølle princippet.
Jeg samler så alle bestillingerne sammen og forhandler derefter tilbehørs rabat med forhandleren.
Men meget mere herom..... Redigeret af Avenue - 02-Juni-2012 kl. 14:31 |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
Rigtig fine priser - ligner nogle priser jeg har set før
![]() |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Avenue , har du mulighed for indhente tilbud på 65ST50. .... Den bliver rost meget rund omkrig i diverse tests
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Super fedt initiativ
![]() |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Øv, ingen 50" GT50?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Mon ikke, at Avenue kunne få denne model med. Forhandleren er vel ligeglad hvilken modeller der bestilles, bare antallet af bestilte skærme er store nok, så han også har en avance. |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Nej, jeg arbejder ikke for en forhandler. Jeg købte det fra Proshop, og prisen holdt kun et par dage. Men det er da muligt at Proshop ved en fejl havde angivet indkøbsprisen som salgspris. Jeg troede heller ikke selv på det, før jeg fik en ordrebekræftelse på prisen. Selv om prisen ved fælleskøbet er en smule højere, er det nogle fine rabatter du har forhandlet dig frem til.
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Jeg går og overvejer det, men for mit vedkommende ville det desværre tidligst blive i August måned.
|
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
Avenue, har du nogen idé om hvor lang tid dette gode tilbud kan køre endnu?
|
|
—
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Enig Lad os få en pris på denne. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Og gerne 50gt50
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Opdatering:
Der er nu kommet nye modeller på listen efter forespørgsler: - Panasonic TX-P50VT50Y 14.999 kr. - Panasonic TX-P55VT50Y 18.999 kr. - Panasonic TX-P65VT50Y 26.500 kr. - Panasonic TX-P50ST50 8.999 kr. - Panasonic TX-P65ST50 20.000 kr. - Panasonic TX-P50GT50 - levering først om 8 uger - derfor ikke mulig at bestille. - Panasonic TX-P42GT50 - 9.500 kr. - Samsung UE55ES8005 18.999 kr. ........................................ Hvis I endnu ikke har tilkendegivet via PM, at I ønsker at bestille, så kan I stadig nå det! Redigeret af Avenue - 06-Juni-2012 kl. 14:41 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |