|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 21-September-2006 kl. 00:17 |
Efter at have læst indlæggende vedr. køb af 26/27 # LCD TV (inkl. mine egne
![]() Det er muligt at det kun gælder de få af os, som er husejere med alm. antenne på taget. Selv vil jeg helst undgå at skulle have en DVB-T boks stående i soveværelset – og efter at have set DVB-T i aktion, er kvaliteten altså bedre end analog TV - derfor er jeg interesseret. Mine krav er et 26/27 # tv med et pænt design, ok kvalitet og DVB-T. Sony 26U2000 lever jo tilfældigvis op til dette krav, så den ville være fin, men der er sikkert andre muligheder. Er der interesse for det, så bak op om denne tråd - eller skulle vi lave den om til en afstemning? Redigeret af Nullermanden - 21-September-2006 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg er helt klart interesseret!
![]() Efter den sidste tråd med 26" LCD TV så tror jeg, at vi skal holde os til en model. Der blev nævnt alt for mange modeller i den foregående tråd. Så hvis vi kan holde os til Sony 26U2000 eller ihvertfald EN anden lignende model (26" + DVB-T), så tror jeg, det vil være det bedste. Men lad os se om der er opbakning. ![]() EDIT: Sony 26U2000 på hifipriser.dk Sony 26U2000 på sony.dk Redigeret af palme - 21-September-2006 kl. 17:37 |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Et alternativ kunne være en af deres andre modeller fra Bravia serien:
Sony KDL-26S2010 (Sony) - personlig synes jeg den har et flottere design og er også alternativ til dem der vil have en sort model. Jeg kan dog ikke finde en pris på den, men det har også DVB-T. Redigeret af Nullermanden - 21-September-2006 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvis der også kan findes en fornuftig pris så cool. Troede egentlig ikke jeg ville have DVB-T, men ser ud som om det bliver aktuelt alligevel... |
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
26S2010 har, så vidt jeg er informeret, ikke PIP. 26S2010 har såkaldt PIP Freeze. Den fungerer på den måde, at man kan sætte et program på pause, så billedet bliver "freezed", hvorefter programmet kører videre på en lille skærm. Er der nogle, der har Sony, som ved, om det er rigtigt? EDIT: Har lige set at 26U2000 også benytter sig af PIP Freeze. EDIT EDIT: Ifølge sony.dk benytter V-serien sig også af PIP Freeze. Er der nogle der kan af/bekræfte det? Ville egentlig helst have PIP. Altså så man kunne se 2 kanaler samtidigt. Men det er ikke strengt nødvendigt for mig. Synes vi skal holde fast i Sony modellerne. ![]() Redigeret af palme - 21-September-2006 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
![]() |
PIP betyder ikke noget for mig, men det tyder ikke på at der er den store interesse?
Hvis der er, kan vi jo prøve at få en pris på de to nævnte Sony modeller (26S2010 og 26U200), så kan man vælge mellem sort og silver. |
|
![]() |
|
![]() |
Kunne bestemt være en mulighed. Men lad os se om der kommer flere udmeldinger i løbet af weekenden.
|
|
![]() |
|
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Jeg er også interesseret, så tak til palme, der gjorde mig opmærksom på tråden. Jeg er kun lejlighedsvist herinde, og da som regel med en "tråd-watch", således at jeg adviceres, når der sker noget i de tråde, der syntes interessante på det tidspunkt. Når man sammenligner de fire 26" modeller på Sony's site, så er der ikke megen forskel, bortset fra farven på de tre 26S-modeller og så nogle forskelle på "ikke tilgængelige oplysninger" mellem 26S og 26U-modellen. Hvad er denne Bravia Engine (udover et marketings-udtryk) i praksis? ..Anders Redigeret af afk - 22-September-2006 kl. 09:31 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror at 26S modellen har en bedre processor, men ved det faktisk ikke. Årsagen til at jeg nævnte den er pga. på designet, da jeg foretrækker 26S sorte design. |
|
![]() |
|
Boye ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg er også interesseret i dette fælleskøb. Tak til Palme for at gøre opmærksom på det. Mit foretrukne er nok også 26S-modellen pga. det lidt strammere design. |
|
![]() |
|
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Jeg er helt klart også med på et fælleskøb af et 26" Sony med DVB-T. Har allerede 40" V2000 (som kan anbefales varmt) fra tidligere fælleskøb, men er på udkik efter et "lille" til køkkenet. Godt initiativ. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har netop været ude og se begge modeller i aktion.
Jeg synes, de begge havde et godt billede, men det er lidt svært at vurdere dem mod hinanden, da der kørte DVD på den ene og alm. TV på den anden. Men jeg kunne sagtens have begge stående. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |