|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Xt3nd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg er også interesseret... Og er nok mest til KDL-26S2020 (sølv-farvet) Så vidt jeg kan se har U2000 ikke BRAVIA-engine? Hvor har du set dem live? Redigeret af Xt3nd - 22-September-2006 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
I Merlin og Fona.
26U2000 hører under Bravia-serien. |
|
![]() |
|
hors ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Hejsa Jeg købte et 32V2000 i maj fælleskøbet og er fint tilfreds. Jeg har valgt Sony pga dennes gode billedkvalitet på dvb-t, fremfor flere andre fabrikater med smartere teknik (pip/pap og hvad det ellers hedder). Såvidt jeg har kunnet læse mig til har alle 2000 modeller præcist samme specifikationer på elektronik delen, men noget i apparatet (panelet) er sikkert billigere på S og U modellerne. Jeg har tidligere haft et 32S2000 hjemme på prøve og mener at billedkvaliteten er en anelse under det der er på mit V2000. Men det var måske bare indstilling. Et 26(S/U)2000 til soveværelset er jeg også med på, gerne det billigste hvilket nok er 26U2000. mvh hors |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Lars eller nogle af jer andre der står for FK, hvordan starter vi det her op. Vi kunne jo høre et Sony Center om de vil give et bud på 2 af de nævnte modeller (en sort og en silver) og køre et FK på dem. Der er jo tilsyneladende interesse for det.
Redigeret af Nullermanden - 25-September-2006 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
kirk13 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
ville også være interesseret i denne model
|
|
MVH J-Kirk
Panasonic TH 42VT20E, Panasonic BDT-100 Onkyo 608 KEF 3005 SE |
|
![]() |
|
palme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg er nok også mest interesseret i 26S2010, men jeg vil godt lige pointere, at farven er blågrå, som dette link fra sony.dk også siger:
LINK Redigeret af palme - 25-September-2006 kl. 19:02 |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Jeg har rettet det til:
og sendt en post til Lars Redigeret af Nullermanden - 25-September-2006 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
![]() |
Udmærket, Nullermanden.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har mailet til Lars, men har ikke fået nogen reaktion
![]() |
|
![]() |
|
hightower1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det kan du da ikke være overrasket over Nullermanden. I den tidl. tråd blev der fremhævet mange andre modeller end lige den LG som Lars fandt, hvor vi bad admin om at finde en pris. Men til ingen verdens nytte, det var nærmest som at tale for døve øren. Det var kun den model de fandt, som de ville lave et FK på. Selvom tråden indirekte hjalp til at Godpris så senere kunne sælge LG'en til 4999 og at FK'et blev forbedret (fra 5799 til 5499 inkl vægbeslag) havde jeg fået nok og bestilte et Toshiba 27WL54G. Så længe det nuværende FK på LG'en kører, tror jeg ikke i skal regne med noget som helst fra admin, og hvis i gør kan i nok heller ikke bestemme modellen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg er egentlig ikke overrasket - og følte i den anden FK LG 26# tråd at vi var nogle stykker, som ikke blev hørt. Derfor denne tråd.
Men der er nok noget jeg har misforstået ved de her FK ![]() |
|
![]() |
|
Boye ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Mon ikke Lars har andet at lave lige nu? Vi skal sikkert bare holde liv i tråden og se om vi kan lokke flere med på den. Hvis interessen bliver stor nok, vil et fælleskøb da nok komme på tale. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |