|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er min erfaring, at advancen ikke er så høj på de TV som man tror. Fona er jo også i hård konkurrence om markedet. Men det var ikke Fonas pris på de 9000 jeg brugte til at sige 7500, der var Justbuyits pris på 8000 kr da de plejer at have lav advance. Men prøv at se hvilken pris du kan skaffe 5-10 stk. af Sony 26S2020 til. Hvis du kan skaffe dem billigt til et Fælleskøb, så bruger vi da bare dine kontakter /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Hvis du kun regner med 5-10 stykker, kan jeg godt forstå du ikke gider at starte et FK op. Med 5-10 stykker tror jeg heller ikke vi kan opnå en bedre pris end 7500,-. Nu har jeg ikke bedre kontakter end dig, og som jeg skriver: Er der et ikke muligt at høre dem du / I normalt samarbejder med? Og hvis vi skal komme videre, bør vi nok få lavet en afstemning, da 5-10 ikke berettiger et FK. Umiddelbart virker interessen ligeså stor som for det andet 26# FK du netop har afsluttet. Her endte vi på 31 købere. |
||
![]() |
||
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Jeg vil foretrække bedste kvalitet fremfor et ringere pris-billigt produkt, men selvfølgelig stadig til den bedste pris på markedet :-) Jeg har (ligesom forhåbentlig mange andre :-) afventet denne afstemning, hvis det er det, der skal til, for at der kan skrides til handling, da jeg/mange andre allerede har udtrykt vores interesse. MEN tiden går jo, så nogle er nok allerede faldet fra, men formodentlig er andre kommet til... ..Anders |
||
![]() |
||
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Så har jeg oprettet en afstemning: Link - opdateret!
Så må vi se om vi kan skrabe mere end 5-10 stykker sammen ![]() Redigeret af Nullermanden - 20-Oktober-2006 kl. 12:15 |
||
![]() |
||
afk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
|
Jeg brugte dit link (fra e-mail notits), men desværre lader linket til at være "lastet" med en implicit stemmeafgivning, da den kom op med "Tak for din stemme" dialogen. Det virker ikke til at være en hensigtsmæssig funktion. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Afk
Jeg lavede blot en cut'n'paste. Men har rettet den til nu med en ny cut'n'paste. Ved ikke hvad der er sket ![]() Link - opdateret! Men bortset fra det tyder det på at Lars har ret og interessen ikke er overvældende, så det ender med at jeg må ud på egen hånd ![]() Redigeret af Nullermanden - 20-Oktober-2006 kl. 12:17 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tjah, Nu er afstemningen da oppe på 10 interessede! Jeg er bekymret for, om jeg var "faldet" over denne afstemning, hvis jeg ikke tilfældigvis tidligere har fået mig koblet på denne tråd? Mao. er der en mulighed for at skabe opmærksomhed om denne afstemning/mulighed for "alle" - f.eks. via en henvisning fra Fælleskøb. Jeg er ikke helt klar over, om dette faktisk er tilfældet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det tyder ikke på den helt store interesse
![]() Nu hopper jeg selv på Samsung LE27S71B, som netop har DVB-T (update vedr. dvb-t: der står på Getmores hjemmeside at dvb-t understøttes, men jeg kan ikke se det på Samsungs hjemmeside, så det skal lige undersøges først!) Redigeret af Nullermanden - 23-Oktober-2006 kl. 01:12 |
||
![]() |
||
northyen.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Vedr. L27S71B, fandt du ud af hvorvidt den understøtter DVB-T eller ej?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det gør den desværre ikke, dvs. forkerte oplysninger på getmore hjemmeside. Jeg har selv droppet det og venter på at priserne kommer længere ned! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |