recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb JVC 32" & 37" LCD? Nu med pris!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb JVC 32" & 37" LCD? Nu med pris!

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Afstemningsspørgsmål: Interesseret??
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
5 [26.32%]
14 [73.68%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 09:12
Interessen er ikke overvældende...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2004
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 09:39
HVad nu, hvis emnet får lidt forside + nyhedsbrev?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 09:45

Oprindeligt skrevet af p-HD p-HD skrev:

HVad nu, hvis emnet får lidt forside + nyhedsbrev?

Der skal gerne være en stor forhåndsinteresse, inden vi sætter hele Fælleskøb apparatet igang.

Umiddelbart er der ikke nok interesse om den model, til at bære et Fælleskøb.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Frbgut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 11:12

Æv, det lyder som om jeg selv skal finde et sted at købe den i stedet, for jeg er blevet enig med mig selv om, at det er JVC'en jeg går efter og ikke Toshibaen...

Nogen steder der kan anbefales hvis man vil under de 14.000, som er det billigste jeg har set den til i butikkerne?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 12:18
Ja, det kunne godt se ud som om fælleskøbet ikke kan blive til noget lige nu. Hos Godpris (der også ville have været leverandør til fælleskøbet) står den til 12.999,-

Thorvald.
Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 12:34

Jeg tror at der er mange som sidder og venter på et fælleskøb på en 37” model med en fornuftig prissætning idet jeg fornemmer at der er mange som jeg (vi) der har et rum som godt kan ”bære” et større tv end en 32” model men som samtidig mener at et 40/42” bliver for voldsomt.

Toshibaén kunne være en mulighed men prisforskellen mellem 32” og 37” modellen virker som om man på forhånd egentligt ikke helhjertet ønsker at levere 37” modellen.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 13:34
Tja, ellers skulle man lave et JVC fælleskøb med både en 37" og en 32" model. I 37" segmentet ville der så være LT-37M60 og LT-37R70, at vælge mellem. Hvad for en skulle det så være?

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2006 kl. 21:23

Ville disse tilbud have "folkets" interesse: ?

• LT-32X70 Fælleskøb 11499,- (som omtalt før i dette emne! Normalpris hos Godpris: kr. 12.999,- vejledende pris 13.999,-)
  • LT-37S60 Fælleskøb 12.999,- (Normalpris hos Godpris: kr. 13.999,- vejledende pris 14.999,-)
  • LT-37M60  Fælleskøb 16.999,- (Normalpris hos Godpris: kr. 17.999,- vejledende pris 18.999,-)

Der mangler egentlig LT-37R70, hvis I er interesseret?

Thorvald.
Til top
ejlersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Maj-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 10:44

Jeg har netop været ude og se Toshiba modellen i Elgiganten - selvom den er 3k billigere end et evt. fælleskøb på JVC 32" modellen så er der en væsentlig grund til prisforskellen - der er simpelthen kanon forskel i billedkvaliteten på de 2 fjernsyn + antallet af finesser og funktioner taler helt sikkert til JVC's fordel.

Jeg kan blot nævne lyd, split screen med tekst tv og tv, nemmere opsætning og et pænere design. Og et af JVC's helt uovertrufne våben er hastigheden ved kanalskift, jeg har ikke set andre TV leve op til samme i prisklassen op til 20kkr og selv der er det problematisk.

Jeg er ikke i tvivl om at det er tv'et for mig, men kan jeg på nogen måde få elgiganten til at tilbyde det til 12kkr så køber jeg det hellere lokalt end via en internet shop. Jeg er dog stadig meget interesseret I at spare 1500kr så det er bestem interessant.

Mvh,
Ole

-----------------------
Snart JVC LT-32X70 Ejer
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 17:16

Hej Ole.

Undskyld, men jeg har altså svært ved at se det "lokale" i at handle hos Elgiganten.

Elgiganten er et "Supermarked" bare med ordet "Elektronik" foran.

De fleste af deres ekspedienter er unge studerende el. andre unge under uddannelse der aldrig har lært en "sk.." om det produkt de står og sælger.
I dag sælger de TV, imorgen Computere og på fredag, er det køleskabe de bliver sat til at sælge.

De har lært at snakke... Ja, lært at "prikke" til folk på den rigtige måde, det må man sige.
Og produkterne der sælges, ja de er jo endda også sjældent fra en dansk importør, altså er de ofte parallel-importerede... Ikke at det egentlig gør noget, bare at reklamations-reglernerne overholdes.  For ofte er de heller ikke af dansk/nordisk import i "Netbutikkerne".

Men der jeg vil hen med dette indslag er bare det... At tro at man handler "mere lokalt" og er bedre stillet ved at handle i Elgiganten, det kan man altid helt regne med er tilfældet, hvis der f.eks. som i dette tilfælde er tale en "Netbutik", med et meget højt service niveau.

Og af netop "den slags", har jeg bemærket at der færdes indtil flere af herinde på denne side.

Nå men held og lykke med dit nye TV, og det uanset hvor du køber det. Det er som du jo også selv er inde på, et rigtigt lækkert TV, og jeg tror IKKE du vil fortryde dit valg.

Redigeret af Pokerface - 18-Juli-2006 kl. 17:44
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Nicolai20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Rønde
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 18:40

lokalt betyder dog at det er nemmere at sende tilbage det betyder noget for mig for eksempel.

Det er for de fleste nemmere at have den personlige kontakt med en ekspedient end med en mail addresse.  Det betyder også meget for folk. Så det med at Handle lokalt betyder noget.

Til top
PLBDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2005
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 18:42

Tror nok at der vil være større interesse for et 40" JVC.

Jeg synes personlig at et 37" er lige småt nok efter at have haft et Philips 5331 i 37" på prøve. Det var meningen at det skulle afløse mit 32" CRT fjernsyn. De to har næsten samme højde på billedet, så ved 4:3 signaler som man ikke "trækker" i er der ingen forskel at se på størrelsen af billedet.

JVC's LT40S70 er i øvrigt lige blevet testvinder i en mindre test over et Samsung og et Sony-tv på nedenstående link. Den kunne nok være interessant hvis prisen var rigtig.

www.aftenposten.no/forbruker/digital/tester/tv/article133446 5.ece

Ja de klarer sig godt de JVC LCD skærme ...

MVH Peter.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu