recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb JVC 32" & 37" LCD? Nu med pris!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb JVC 32" & 37" LCD? Nu med pris!

Besvar Besvar Side  <1 345
Afstemningsspørgsmål: Interesseret??
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
5 [26.32%]
14 [73.68%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Nicolai20 Nicolai20 skrev:

lokalt betyder dog at det er nemmere at sende tilbage det betyder noget for mig for eksempel.

Det er for de fleste nemmere at have den personlige kontakt med en ekspedient end med en mail addresse.  Det betyder også meget for folk. Så det med at Handle lokalt betyder noget.

Hej.

Hmmm... Tjaaa, jeg kan da godt følge dig lidt, hvis altså at der med "lokalt" menes inden for meget kort afstand. Og forretningen måske endda er en af den "gammeldags" slags, som har en servicevogn ved forretningen og selv hente apparatet ude hos folk... Den slags service, er dog bare meget sjældent gratis mere.
Jeg ved, at min lokale Expert stadig gør det gratis, men de hører da vist også til et helt specielt mindretal.. Men så er store apparater til gengæld også ofte nogen "tudser" dyrere.

Men vil du spare lidt, og du handler hos Elgiganten, så skal du selv slæbe det defekte apparat derhen, og ind til dem.
Nu for mit vedkommende, jeg har ca. 38 km. til en Elgigant, og jeg har også en bil det nemt kan være i, så jeg kunne nemt gøre det, men alligevel så synes jeg altså at nedennævnte er nemmere.

For handler du f.eks. hos en af de seriøse netforhandlere, skal du ofte ikke andet end bare kontakte dem, og du vil så sikkert få tilsendt en "fejlanmeldelse" du skal udfylde og apparatet vil derefter blive afhentet af en fragtmand en lign. og leveret igen, når det er repareret.

Ihvertfald er der flere som har den fremgangsmåde, især på større ting, som f.eks. TV-apparater. 

Redigeret af Pokerface - 18-Juli-2006 kl. 19:17
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
ejlersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-Maj-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 19:22

ok, point taken - jeg har 1 km til elgiganten. Dog har jeg idag set at det kun er Electric City her i Aalborg som har JVC'et og de vil have 14k - så jeg er stadig meget positiv overfor et fælleskøb på 32" modellen.

Mvh,
Ole

-----------------------
Snart JVC LT-32X70 Ejer
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Men vil du spare lidt, og du handler hos Elgiganten, så skal du selv slæbe det defekte apparat derhen, og ind til dem.
Nu for mit vedkommende, jeg har ca. 38 km. til en Elgigant, og jeg har også en bil det nemt kan være i, så jeg kunne nemt gøre det, men alligevel så synes jeg altså at nedennævnte er nemmere.

Nej, det skal du ikke. Købeloven foreskriver at mangler skal udbedres uden udgift for forbrugeren. Hvis genstanden er større end hvad du kan have under armen i en bus, skal forretningen sørge for at hente og bringe. Det gælder hvadenten du har købt i en fysisk butik eller på nettet.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 19:57

Kan nogen opklare om denne model har RF støjreduktions kredsløb? Dette var en del af 32S60 modellen og umiddelbart skulle jeg mene at X serien er bedre end S og indeholder som minimum det samme - er det korrekt.

Mvh,
Ole

-----------------------
Snart JVC LT-32X70 Ejer
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 20:27

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Nej, det skal du ikke. Købeloven foreskriver at mangler skal udbedres uden udgift for forbrugeren. Hvis genstanden er større end hvad du kan have under armen i en bus, skal forretningen sørge for at hente og bringe. Det gælder hvadenten du har købt i en fysisk butik eller på nettet.

Hej jesper.

Nå okay, jeg må så erkende, at ikke at have sat mig ordentlig ind i købeloven, kan jeg se.

Måske bl.a. fordi at jeg i snart mange år, ikke har haft brug for det.

Hej ejlersen.

Det omtalte filter, mener jeg ikke at kunne finde noget om i JVC's hovedkatalog.

Men de omtaler et andet et en hel del, nemlig MPEG NR... Om det så også dækker det du omtaler, ved jeg så ikke.

Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af ejlersen ejlersen skrev:

Kan nogen opklare om denne model har RF støjreduktions kredsløb? Dette var en del af 32S60 modellen og umiddelbart skulle jeg mene at X serien er bedre end S og indeholder som minimum det samme - er det korrekt.

Du har de samme tekniske finesser som i vores S60 serie, det der udmærker sig ved 2006 modellerne er at alle vores billedbehandlings processorer nu er samlet i en enkelt chipkreds hvilket giver det en utrolig datakraft, som kan optimere og justere på alle indkommende signaler selv et 1080P signal behandles før det skaleres til skærmens opløsning.

Markedets eneste billedbehandlings system som kan dette, Dynapix HD 6.0

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Hej Brian,

Tak for forklaringen - jeg tænkte nok der var en længere 'historie' bag.

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Til efteråret kommer en LT-37M70 med Dynapix HD 6.0, samtidigt lancerer vi vores første Full HD, LT-46Z70 med 1920 x 1080.

Bliver denne M70 så baseret på et Sharp ASV panel - og derfor med Clear Motion drive? (og hvordan med Z70 og Clear motion?)

/Lars
Det vides endnu ikke hvilket panel der vil blive benyttet, der forhandles på flere niveauer måske endda et nyt panel hvor vi er en del af udviklingen.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Nicolai20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Rønde
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 01:44
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Du har nok ret i at slæbet er træls.

Men jeg mente nu også mere at folk synes at det er rart at kunne stille sig ned og fysisk råbe af forhandleren hvis der er et problem.

Men det kan man jo næsten også pr. Mail.

MVH Nicolai

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2006 kl. 07:18

Hvornår tages der stilling til om fælleskøbet bliver til noget?

Kunne det tænkes at godpris uanset fælleskøb eller ej ville tilbyde medlemmer af recordere TV'et til den angivne pris indenfor en begrænset periode?

Mvh,
Ole

-----------------------
Snart JVC LT-32X70 Ejer
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 06:30
Måske og måske ikke, se også: Fælleskøb JVC LCD TV - 32", 37" og 40"??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu