|
|
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | ||
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Efter at have fået denne receiver og fået den sat op, kan jeg oplyse at der er mulighed for indstille cros-over frekvensen for subwooferen til 80m 100 eller 120 Hz. |
||
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
||
![]() |
||
Skovtrold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
|
Der skulle naturligvis have stået 80, 100 eller 120 Hz
![]() |
||
JVC DR-MH300 JVC RX-D701 B&W MT20 JVC LT-32X70
|
||
![]() |
||
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Nå, min h/k avr-630 har da også 5-channel stereo funktion så de er vist ikke de eneste på markedet mvh Lars |
||
![]() |
||
sovedyret ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Hejsa, Lidt erfaring: Jeg har lige opdaget at min RX-D701 har problemer med at få sat højtalerne korrekt op.. Jeg har et 5.1 setup, men som der også står i manualen kan man ikke slå SR og SL fra uden at SRB og SRL også bliver slået fra.. Det betyder at selvom jeg ikke har tilsluttet nogle højtalere til de kanaler er de stadig "registrerede".. Dvs. at når forstærkeren skal afspille f.eks. Dolby Digital EX er der ingen lyd i baghøjtalerne!! Den viser på displayet at lyden bliver sendt til SR og SL!! Selv i nogle af de andre lydformater viser den ikke SRB og SLB i displayet, hvilket gør at jeg er i tvivl om den lyd der kommer ud af de 2 højtalere er den rigtige?? Dvs. lyden til baghøjtalerne og ikke til SR og SL.. Det er skide svært at forklare på skrift.. Håber I kan hjælpe.. |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
I er nu ikke de enste der har det, må jeg bedrøve dig med at sige Pioneer har akkurat det samme de kalder det bare 7 Channel stereo i stedet for. Det har feks min pioneer vsx2014i. |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Du skal koble dine baghøjttalere til SR/SL, ikke SBR/SBL. Redigeret af vipmlo - 30-Marts-2006 kl. 23:54 |
||
![]() |
||
mfede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hvordan fungerer det der trådløs overførsel af musik ? Skal man lave en playlist på computeren? Kan man skifte mellem sangene via forstærkeren, og her se indholdet på computeren og skifte herfra(kræver display på forstærkeren) ? Jeg overvejer at købe en forstærker hvor det netop er muligt, at vælge musikken i rummet hvor forstærkeren står, uden først at skulle have valgt en playlist på computeren, og så så denne. Andre modeller/producenter er også velkomne ! |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Det er ren lydoverførsel, se her . Du kan ikke styre via D701. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |