|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | ||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|||
Redigeret af BrianJVC - 06-Juli-2006 kl. 20:32 |
||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||||
![]() |
||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|||
|
||||
|
||||
![]() |
||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|||
Hej Brian,
Tak for svarene!
Du gør da dit til at holde kameraet i fokus - og den lille dimension tiltaler mig. Jeg fandt denne pressemeddelelse for kameraet, hvor der bl.a. nævnes (side 3):
Hvorfor nævnes ikke størrelser over 2GB (måske fordi ingen af de nævnte producenter endnu har 4GB SD kort i sortimentet)? Du er helt sikker på at 4GB kort kan anvendes? - kan du evt. anbefale en af JVC godkendt producent med 4GB kort? Dog havde jeg gerne set optisk billedstabilisator i en JVC topmodel - og ikke mindst DV optageindstilling/udgang ![]()
Tjaeee.. nu er jeg hverken semi- eller prof. For mig er det vigtigt at også aften/mørke optagelser bliver gode, da jeg ikke har en lyd-/lysmand rendende i hælende som de semi-/professionelle - og selvom MC500 ikke var helt dårligt på dette punkt, fandtes der bedre alternativer (Sony/Panasonic). Er det iøvrigt korrekt opfattet at batteriet skal oplades i kameraet (og den eksterne batteri-lader er ekstra tilbehør der skal købes separat)? Iøvrigt er det da lidt små batterier der leveres med kameraet og kittet - kun optagelse til 25 minutter i praksis (700mAh)?! /Lars |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Optisk billedstabilisering var rigtig godt engang, men ikke længere, grunden til det var godt engang var at da DV kameraerne blev lanceret, var CCD'ens opløsning på omkring 700.000 pixel ikke mere, og når så den digitale billedstabilisering var på, gik den ind og tog en ret stor del af disse pixel, til stabiliseringen. Så på det tidspunkt var den optiske klart en fordel. Idag har kameraernes CCD'en væsentlig højere opløsning, og den digitale billedstabilisering er blevet hurtigere, bedre og mere præcis, idag vil en optisk billedstabilisering virke langsom og lidt sløv i funktionen, kontra den digitale billedstabilisering. Du kan godt bruge større kort i vores kameraer, det er ikke noget problem. Der er ikkke nogen begrænsning i størrelsen af kortet. Vi anbefaler kort fra følgende producenter: Panasonic, Toshiba og Sandisk. Batteriet vil når du sætter det i sige 110 min. men vil hurtigt gå ned til 60 min. normal batteritid under optagelse vil være 45 - 60 min. alt efter hvor meget du zoomer og fokuserer. De findes yderligere to batterier, et 1400 mAh og et 3300 mAh. Batteriet skal oplades på kameraet medmindre man køber en ekstern oplader AA-VF7. Der findes et undervandshus til dette års modeller, som går ned til 30 meters dybde. |
||||
|
||||
![]() |
||||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
|||
Ja, jeg var en af dem der bestilte for et par dage siden. Jeg
modtog en ordrebekræftelse med at jeg ville få en mail om
leveringstidspunkt og track & trace nr.. Nu har jeg så lige været
ude og gå en halv time, og gæt hvad der er sket i mellemtiden...... Ja,
pakkeposten har været med mit kamera. Jeg har ikke modtaget nogen form
for oplysning om levering eller lign. , så det er da ikke specielt god
service fra "Godpris" efter min mening.
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|||
Hej Brian,
Det undrede mig bare at JVC selv nævner 25 minutter i pressemeddelelsen (side 3)
Men måske actual time rent faktisk er den tid der gennemsnitlig regnes med at der lagres på HDD - og de 50 min. er den gns. tid kameraet faktisk holdes tændt til både at indstille og optage. /Lars Redigeret af laursen - 07-Juli-2006 kl. 13:48 |
||||
![]() |
||||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|||
Hej Benton Tak skal du ha, du er godt nok hurtigt ude med en bedømmelse af vores service niveau. Såvidt jeg ved har alle, som har bestilt fælleskøbes enten modtaget en email eller er blevet ringet op. Jeg tror faktisk, at du er den første jeg kender til som har udtrykt utilfredshed med at få et produkt leveret i for god tid. Jeg vil ikke beklage, at vi har været for hurtigt ude med afsendelsen, men som alle andre er vi også "ramt" af ferie og det gør at vi pt. prioriterer, at få varene ud af døren hurtigst muligt. Det gør beklageligvis, at det kniber med at følge trop med TT numrene. Dette normaliseres selvfølgelig når vi er oppe i det "høje gear" igen. |
||||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||||
![]() |
||||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
|||
Hej.
Jeg er som sådan også glad for at få mit kamera hurtigt, men det er nu stadig mangel på service hvis man siger noget, og gør noget andet. Jeg har IKKE modtaget hverken tlf. opkald eller mail, og så kan det da godt være at i er ramt af ferie og andet, men det kan jeg som kunde jo ikke vide. Men håber at jeg bliver super glad for mit nye kamera, og undskyld hvis jeg lød lidt muggen, det er bare fordi jeg havde glædet mig sådan, og nu går der jo så en dag ekstra inden jeg har det. ![]() |
||||
![]() |
||||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|||
Hej Igen Nu er det ikke for at tærske langhalm på denne, men jeg kan ikke forstå du ikke har modtaget nogen info. Kan du ikke sende mig en besked via pb. hvem du er for så vil jeg gerne tjekke op, ALLE skulle være kontaktet.
|
||||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||||
![]() |
||||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|||
Min version af Pinnacle Studio DV 9.4 kan godt læse *.mod filerne |
||||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||||
![]() |
||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|||
Er der nogen, der har fået kameraet - og som har lyst til at komme med nogle erfaringer? Vi skal snart til at have nogle flere tilmeldinger...
![]() |
||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej.
Jeg modtog mit for ca. 3 dage siden, og har kun leget lidt med det. umiddelbart er jeg oven ud tilfreds. Det giver super gode optagelser og farvegengivelsen er også super når man først får indstillet det lidt. Har ikke prøvet at redigere og brænde ud på DVD, men det kommer jo nok. 5 stjerner fra mig indtil videre. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |