|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||
|
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
||
Hej Brian,
Tak for input!
Blot for Prins Knud - det er den fulde MPEG2 (DVD) kvalitet der kan lagres på SD kortet? Mange kameraer lagrer kun 320x240/640x480 når det skal ned på Flash kort (men der må i så fald være en Hi-Speed/Ultra HS SD port i JVC kameraet, hvis det skal kunne lagre i de fulde 8.5 Mbps).
Nå ja, men derfor er der vel intet galt i en henvisning. Still-billed funktionalitet på et Video(!) kamera ser jeg stadig kun som reklame gimmick (jeg kunne aldrig selv forestille mig at ville bruge et Video kamera til at tage still-billeder med - dertil er kvaliteten og indstillings-mulighederne for dårlige). Jeg ved godt at udviklingen går den anden vej, men jeg betragter nu stadig HDD kameraer som 'bare' med de anmeldelser jeg hidtil har set (selv på MC500). /Lars Redigeret af laursen - 27-Juni-2006 kl. 12:05 |
|||
![]() |
|||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
||
Så kom den på edb-priser, men hvad er forskellen på de her 2 modeller: Ud fra beskrivelsen kan jeg ikke se nogen forskel, andet end prisen? |
|||
Stig
Blot min ringe mening ! |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||
Nu synes jeg man skal stemme i det nye emne "med pris". Måske skal jeg slette denne afstemning og så lade dette emne være til almen debat om dette HDD-Cam.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |