|
|
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Forfatter | |
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Jeg har et fuld monteret scart-kabel (kan ikke huske mærket, men det kostede ca. kr. 500) DVI-d - HDMi kabel fra ClickTronic( 1 meter lang.) |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Clictronic og Profigold er næsten lige så gode som Supra, bare billigere
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
hej er lige kommet i tvivl. Bestilte et 32" herinde i tirsdags, men er ikke blevet kontaktet endnu. JEg skal ikke købe et på godpris's hjemmeside (under "recordere tilbud") vel?
|
|
![]() |
|
kallefrank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Status: Offline Point: 401 |
![]() |
JO, det gjorde jeg !!
|
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej banielsen Jo du har udelukkende foretaget en foreløbig tilmelding. Den endelige foregår via www.godpris.dk. Hvis ikke du har modtaget en email så send mig en på info@godpris.dk, så sender jeg fremgangsmåden til dig. |
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej Jeg fik idag mit 32" Jeg fik bestilte fjernsyn + vægbeslag i tirsdag, og modtog relativ hurtigt en bekræftelse på dette. Torsdag havde jeg en mail fra Godpris omkring hvordan resen af leveringen + betaling forefik (jeg tilmeldte mig fælleskøbet herinde - og købte ikke direkte på godpris' hjemmeside). For det første fik jeg i løbet af ønsdag fremragende mail-support omkring hvilket vægbeslag jeg skulle bruge (mine øjne havde lige snydt mig, og kunne overhovedet ikke finde det rette. Men hver gang kom der et høfligt og venligt svar tilbage - fremragende service da jeg må have fremstået jævnt blind Leveringsdatoen på begge ting, fik jeg angivet til tirsdag, da de ikke havde flere på lager. Men så kl. ca. 10:30 idag får jeg en opringning at de kan levere fjernsynet hvor jeg ønsker det - igen kanon service Alt i alt. Tak for et kanont fælleskøb til Thorvald og tak for kanon service til Godpris |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jamen velbekomme herfra da...
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Antal tilmeldinger p.t.:
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Jeg ville også være sprunget på dette fælleskøb, synes bare ikke besparelsen er stor nok desværre. Virker ellers til at være et godt tv, har set det live. |
|
![]() |
|
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Jeg har lige købet et JVC 32x70UB til € 1133 og det er med fragt til DK. Det er hos http://www.medianess.de de skulle hvis være ok. Redigeret af lgpost - 04-September-2006 kl. 17:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 101112 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |