|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 09:07 |
Var det ikke en mulighed at gå sammen om et fælles køb på div. kabler så vi alle kan få nogle ordentlig kabler. Umiddelbart tænker på følgende kabler: Scart Hdmi Antenne kabel Evt. nogle lydkabler. Det kender jeg ikke rigtigt noget til så andre må lige komme med forslag. Når man tænker på hvor mange tv, dvd osv. der bliver solgt gennem fælleskøb for tiden må der virkelig være brug for nogle gode kvalitetskabler. Er der andre der kunne være med på sådan et køb? |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Ja det kunne være nice... problemet er nok at der er mange som har forskellige præferencer - eller skal bruge kabler til noget specifikt... men det kunne være nice hvis man kunne finde en forhandler der ville lave fælleskøb på mange forskellige kabler.
Jeg kunne fx godt selv tænke mig følgende: DVI -> HDMI PS2 -> Component Scart -> Component Component -> Component HDMI -> HDMI Kan ikke lige komme i tanke om flere lige pt. Men man kunne evt. tage kontakt til avconnections og se om de var villige til at man kunne lave fælleskøb på en masse kabler... jeg er helt sikkert klar! |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det har jeg undersøgt tidligere, og der var ingen interesse for Fælleskøb hos AvConnection. Men en af vores andre sponsorer, Kableronline, er frisk på at levere. /Lars Redigeret af Lars - 05-Oktober-2006 kl. 13:48 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Hej, Jeg ved ikke lige om det er passende, da en sponsor har meldt sig på banen, men så kan i bare se bort fra den her post. Jeg kunne da godt foreslå at vi var nogle der kunne gå sammen om at hendle ved http://www.audiovisualonline.co.uk/dynamic/home.html Her har de alle de kendte mærker og fragten er ca. 160 kr. |
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Synes det lyder rigtig godt med kableronline. Som køber er jeg jo ligeglad hvor jeg køber mine kabler bare de er god kvalitet og til en god pris. Jeg kan ikke lige praktisk se hvordan vi kunne gå sammen om at købe hos en forhandler i udlandet. Med mindre Lars kunne kontakte dem og høre om de var villige til at give noget rabat. Det holder ikke at aftale hvad folk skal købe og så lave en fælles ordre og kun betale 1 gang fragt (helle for ikke at lægge ud for den fællesordre
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du en tidshøjsont på hvornår? Snakker vi et par uger eller snakker vi måneder? |
|
![]() |
|
![]() |
TC kunne vel også være et bud på en leverandør. Det behøver vel ikke være en forhandler som kun forhandler kabler der kan komme på tale.
|
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Jeg tror måske det bliver lidt svært at få stablet et fælleskøb på benene - primært fordi folk vel generelt har meget forskellige interesser angående kabler (nogle vil bruge 100kr på et, mens andre gerne vil give 2000kr pr kabel)
Men hvis det kan lade sig gøre med separate bestillinger (eller et stort udvalg) kunne jeg være interesseret. Nogen der ved hvorledes et evt. fælleskøb kunne oprettes? Redigeret af Decap_dk - 13-Oktober-2006 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kunne forestille mig noget med at det bliver fælleskøb på de mest "normale" kabler* og i en god kvalitet. Dvs. ikke kabler til 2000 kr. pr. stk. men nogle som den gennemsnitlige recordere.dk bruger vil købe. Måske 100-500 kr. pr. stk. Men det er bare mit gæt så hvem ved.
* Her tænker jeg på: HDMI Scart Antenne Component Måske også noget lyd I lidt forskellige udformninger |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har skrevet lidt med Lars som har bekræftet at der kommer et fælleskøb på kabler Han skrev godt nok at det ville være i denne weekend vi lige er gået ud af, men det er nok blevet lidt forsinket. |
|
![]() |
|
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Smid en tromle med 50m iltfri kobberledning, transparent, 4 mm2. Den burde række til de flestes behov og løfte kvaliteten. Burde være en højtalerledning for de fleste.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |