recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb: LG 42PC1Rx ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb: LG 42PC1Rx ?

 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
Forfatter
Besked
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2006 kl. 10:29

Mærkeligt med den summen. Jeg sad i nat kl. 1:15 i totalt stilhed. Jeg havde gang i min recorder og kunne høre en svag summen. Da jeg slukkede recorderen forsvandt denne totalt. TV´et var totalt lydløst. Jeg anstrengte mig virkelig for at lytte efter noget, men der var absolut ingen summen. Jeg har tænkt på om det kan være en bestemt frekvens som nogle kan høre og andre ikke kan høre.

Mvh. Ole 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2006 kl. 10:58

Oprindeligt skrevet af carlo carlo skrev:

Er der nogle som har haft fat i justbuyit eller LG angående denne summen?

Prøv at skrue ned for kontrasten, og se om denne summen ikke skyldes høj kontrast.

Kontrast skal aligevel ned omkring 50 for at billedet bliver godt, og dynamisk kontrast (XD) bør slås fra.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2006 kl. 09:25

Hej!

Er der nogen af jer PC1 ejere,som har eller har haft problemer med 16:9 udsendelser på DR1?

Hvor den ikke kan finde ud af det,og bare "flakker rundt" imellem de forskellige formater?

Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2006 kl. 09:28
Ingen problemer her. Men jeg ser også kun tv gennem digital selector.
Til top
almaus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2006 kl. 15:35

RR-modellen, hvordan virker harddisk m.v.?

Der må vel snart være mulighed for, at en af de lykkelige ejere kan orientere det forventningsfulde forum om apparatets fortræffeligheder -eller mangel på samme? Kom så ud af busken! 

master
Til top
almaus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2006 kl. 20:51

Ja - så kan man da selv!

Har efter lange overvejelser købt et 42rr. Halløj, hvor det fylder på væggen. Designet er nydeligt uden at være prangende, men billedet er fantastisk godt - vel og mærke, når signalet er i orden. Her kan man virkelig se, at visse TV-kanaler byder seerne et fornærmeligt ringe signal.

Med DVDén koblet til, så står alt mejslet i granit. Selv konen er blevet omvendt. Summen eller støj høres ikke, lejlighedsvis lidt lavmælt klikken fra disken, når TIME-Shift funktionen er aktiveret. 

Sammenlignet med Panasonics 60 model, så har LGén bestemt ikke noget at skamme sig over. Det er et kanon fjernsyn, og jeg er meget tilfreds med købet. Kan anbefales. Clap

 

master
Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2006 kl. 21:34
Dejligt at høre, at andre også er tilfreds, jeg har nu haft mit LG42PC1R i et par måneder, og har ikke et sekund fortrudt købet.
Til top
frankthehansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2006 kl. 22:17

Hej almaus, rart at høre at du også har et positivt indtryk af LG42PC, jeg fik selv en RR model for 10 dage siden, og er super tilfreds.

Det er rigtigt at dårligt signal bliver afsløret, men jeg synes boosterfunktionen får det optimale ud af et dårligt signal.

Timeshift funker vildt godt, man skal bare lige vende sig til man har den mulighed.

PIP funktionen med 2 tunere gør også slagsmål om remoten næsten overflødig

Til top
OTol Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2006
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2006 kl. 08:04
Hvad mener du med "boosterfunktionen", er der noget jeg har overset? 
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2006 kl. 14:10
Hola..

jeg tror der fulgte en forkert fjernbetæning med til mig far's RR model.. så er det lige muligt at en af jer gidder poste et pic af den i har.. ??

Der er nogen funtioner der " bare " ikk vil på den han har.. bla komme vidre i menu'en.. pip mm

tpf 
Til top
frankthehansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2006 kl. 22:09

Oprindeligt skrevet af OTol OTol skrev:

Hvad mener du med "boosterfunktionen", er der noget jeg har overset? 

Under den manuelle kanalindstilling kan man slå en booster funktion til og fra, og det giver en mærkbar forbedring med mit elendige tv-signal.

Jeg var så dum at jeg troede jeg kunne koble min selector boks på mit kabelsignal via mit IHC net. Men den f***** mit signal op.

Til top
frankthehansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2006 kl. 22:17

Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Hola..

jeg tror der fulgte en forkert fjernbetæning med til mig far's RR model.. så er det lige muligt at en af jer gidder poste et pic af den i har.. ??

Der er nogen funtioner der " bare " ikk vil på den han har.. bla komme vidre i menu'en.. pip mm

tpf 

Den betjening der følger med rr versionen er sølvmetalic, den der følger med 1R er sort.

På min RR betjening står der et nr, under skydelåget i bunden, aaahh er du klar over at der er et skydelåg??, anyway min står 6710T00017V.

Desuden er der en speciel knap med Xstudio funktion til HD optagelse, samt knapper til PIP funktion.

Håber det hjælper dig



Redigeret af frankthehansen - 01-August-2006 kl. 22:18
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu