|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
halvautomat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 12-April-2006 kl. 15:50 |
Hej Var det ikke noget at starte en fælleskøb på dette tv. Jeg er en af dem som stod på listen hos HiFigalleriet på et Samsung Plasma 42" så nu er jeg vist det man kalder motiveret for et køb. MEN prisen skal være rigtig... ikke noget med det prisnievau som http://www.justbuyit.dk har pt. Priserne er raslet ned i Tyskland gennem den sidste måned og set i sammenhæng med Pana Plasma, som der pt. er tildbud på så kunne det være relevant med et friskt tilbud - helst vil jeg handle i DK - men er prisen ikke ok så bliver det Tyskland.
Redigeret af halvautomat - 12-April-2006 kl. 15:51 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej halvautomat Vi har haft 2 fælleskøb på LG PX5 nu. Jeg tvivler dog på der er interesse nok til et tredie /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
halvautomat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej Lars Hmm ja så bliver det ikke i DK at jeg køber - af en eller anden grund er man blevet enige i DK om at tjene uforholdsvis meget på disse LG fladskærmstv. Selv i Sverige har jeg set dem billigere end i DK.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |