|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||||||||
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2005 kl. 10:48 |
|||||||
Hejsa, jeg er selv meget intereseret i denne super fede model, som har fået EISA Awards prisen for årets bedste LCD, og vil så godt se hvor mange andre der er intereseret og hvad prisen evt. kunne lande på og om det kunne svare sig at lave et fælleskøb. Har set priser på Justbuyit og Godpris = 24.999,00 DKK Link til Samsungs HP. http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m61b.asp Redigeret af nordic |
||||||||
![]() |
||||||||
TorbenJ ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|||||||
Kan oplyse at de har den hængende hos hifi-klubben på Åboulevarden
& i stueetagen hos den nye konceptbutik i Illum. Annonceret pris
29.995,-
Desværre har jeg selv ikke plads til den, men er der interesse for fælleskøb på LE32M61B, som er samme model, bare 32 tommer, så er jeg frisk!!! Den er set til 17.995,- |
||||||||
![]() |
||||||||
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|||||||
TorbenJ tak for oplysningen jeg vil tage forbi hifi-klubben og se det for real ;) Også lækkert LE32M61B meeen det er LE40M61B jeg har udset mig for. |
||||||||
![]() |
||||||||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|||||||
Jeg er også meget interesseret i LE40M61B modellen, jeg har set det i Fona i Lyngby Storcenter til 29,995,- men det kan købes i Tyskland på postordre til ca. 20,000,- Jeg har lige købt LE23R51B til mit soveværelse og er meget begejsteret, så jeg skal have 40" modellen til min stue. Så jeg er med på et fælleskøb |
||||||||
![]() |
||||||||
JessGertsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|||||||
Jeg har lige været i Illum i dag - Der er ingen tvivl - Samsung LE40M61B er et så overbevisende et LCD Panel på alle måder, at jeg faktisk ikke slet ikke troede mine egne øjne? (Jeg mener ellers selv at have set de bedste & dyreste Paneler i Danmark det sidste 1½ års tid inden for LCD) Vigtigst PLUS i min bog var at kontrasten sidder i skabet & kan efter min mening endelig sammenlignes med de 2 Samsung Plasmaer de også havde hængende derinde i Illum! (Hvordan Samsung har gjort det - fatter jeg ikke) I Illum havde de til sammenligning LE23R51B, LE26R51B, LE32R51B + det nye LE32M51B -> Det var som at se LCD Paneler fra år tilbage sammenlignet med LE40M61B (Det er netop denne sammenligning der overbevidste mig - >jeg var så begejsteret for LE32R51B & havde faktisk besluttet købe LE32R51B - indtil idag). Jeg kan kun anbefale at se det i Illum - Samsung Concept store (lige indenfor ved det indgang overfor Fona 2000) fordi paneler hænger til sammenligning. 4 udvalgte Fona butikker skulle også have det (se Fona avisen denne uge side 5 nederst til venstre) - Jeg overvejer faktisk at se det igen imorgen, bare for at se om "den var god nok"?! Jeg er alvorligt på! Redigeret af JessGertsen |
||||||||
![]() |
||||||||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|||||||
Jeg er også på, hvis vi kan få det ned i et OK prisleje. Jeg var lige på nippet til at bestille fra Tyskland, Berlin og selv køre ned og hente det, men så fandt jeg lige denne tråd. :-)
|
||||||||
![]() |
||||||||
Bergy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2004 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|||||||
![]() |
||||||||
Mads A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 391 |
![]() |
|||||||
Nogen der har set forskellen på "51" modellen og "61" modellen?? /Mads |
||||||||
![]() |
||||||||
Bergy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2004 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|||||||
Hej Mads! Jeg har ikke set dem "live" ved siden agf hinanden, men fandt dette på samsung.dk:
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Er fuldstændig enig i at der er væsentligt forskell i antal farver samt kontrast, jeg talte også med en i HIFI klubben han sagde at TVtuneren er meget bedre i 61modellen. Men jeg må sige at jeg på nogen måder bedst kan lide designet på 51, det med at den har den aluminium kant nederst i stedet for det sorte på 61. men jeg vælger altså helst specs. frem for den del af design. Og for mit vedkommende vare det ikke længe før jeg skal have det LCD |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
|||||||
Måske kunne man lave en aftale med elcity altså ved fælleskøb? men dertil er vi nødt til at vide hvormange der er seriøse vedr. køb af LE40M61B
|
||||||||
![]() |
||||||||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|||||||
Jeg er helt klar på fælleskøb da jeg er fast besluttet på at det skal være det fjernsyn jeg skal have hjem i stuen ;-) Men det afhænger selvfølgelig helt af prisen. Jeg er blevet tilbudt et fra en butik i Berlin til ca. 20.000 DKK.
|
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |