|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, de populæreste modeller kan leveres næste år - hvis man bestiller nu. Men det eneste jeg siger, er at hvis man har besluttet sig om at det skal være den model, og gerne vil have den indenfor overskuelig fremtid, er det en god idé at finde en forhandler som kan levere. Og acceptere den pris modellen har for tiden.
Selvfølgelig vil skærmere blive billigere med tiden, men fortsætter den enorme efterspørgsel, hvor der ikke produceres nok til at mætte markedet, vil vi nok opleve en periode hvor priserne ikke falder med samme hast. Men uanset, så var det kun for at fortælle at leveringen nærmer sig det kaotiske for flere mærker. Så kan man jo vente til næste sommer og se situationen an igen, eller man kan købe nu. Hamstring er det dog næppe, det er jo opkøb af ting som er på markedet allerede. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Det handler vel om at producenterne lancerer de nye produkter inden de overhovedet har fået opbygget en ordentlig produktion/lager. Det gælder for dem om at være først med det nyeste. Eller de er måske begyndt at producere til ordre (som eksempelvis Dell) istedet for lager. Og det vil jo give ventelister hvis produktet viser sig at blive mere eftertragtet end ventet. Hvad jeg til gengæld ikke forstår er det prisfald der er på alle modeller. Min logik ville mene at så længe efterspørgslen er større end udbuddet, var der ingen grund til at sælge produktet under den vejledende pris (30K). Men jeg er jo heller ikke forretningsmand |
||
![]() |
||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Sålænge man sørger for at der følger et european warranty card med så dækker ganrantien også i DK. Jeg har snakket med Strax Service i Taastrup som bekræftede dette. (www.strax.dk tror jeg det er?) |
||
![]() |
||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Det var på www.hificomponents.de jeg havde set det. Men efter at have kontaktet dem fandt jeg ud af at leveringstiden rent faktisk var 4 uger, og ikke 7-14 dage som de skriver på deres side :-( |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er Tv'et indkøbt. Jeg er ikke kendt for min tålmodighed så jeg måtte finde en butik i Tyskland der rent faktisk havde det på lager og hvor man kunne køre direkte ned og hente det. Dette lykkedes så igår. Media-Markt i Rostock havde et sidste stående. Dette fik jeg inkl. vægophæng til ca. 23.000 dkk. :-) Så nu er det bare med at få malet den væg det skal hænge på færdig, så det kan komme op. Jeg kunne dog selvfølgelig ikke lade være med at teste det så snart jeg kom hjem, og det jeg så skuffede mig bestemt ikke. :D |
||
![]() |
||
duke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
tillykke med det fede tv... jeg modtager først mit midt i denne måned..
|
||
![]() |
||
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Også mig
![]() |
||
![]() |
||
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
|
Nogen der ved om hvis man køber et tv i polen, virker det så i Danmark? I gamle dage kunne man nemlig vist ikke.
Redigeret af tomaszo |
||
![]() |
||
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Så har jeg også købt, jeg var inde i Illum i dag i Samsungs Concept Store fik et ok tilbud, og fik varen med kunne ikke vente længere.
|
||
![]() |
||
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Hey Nordic Hvad er et "okay tilbud" hvis jeg må spørge Martin |
||
![]() |
||
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
|
Jeg regner også med at smutte til Tyskland og hente et her i weekenden. De har LE4051 og 61 hængede ved siden af hinanden i HI-FI klubben på Åboulevard til henholdvis 25 og 30k.... Jer der har købt, er I tilfredse, mange penge at skulle lægge for et fjensyn jo |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er 100% tilfreds, jeg har været inde hos samsung og hente mit HDMI kabel i dag, og det er det flotteste billede jeg har set sidder lige nu og ser shrek, og det er jo en hel anden film nu hvor man har et så flot billede. Husk at læse samsungs garanti på deres hjemmeside, under det punkt med deres waranti card, medfølger det og udfyldt, så har du en begrænset garanti. Held og Lykke med at finde det i Tyskland, jeg har kontaktet både diverse i tyskland og sverige og fik samme svar alle steder, Hifi Klubben har heller ikke nogen på lager andet end deres demo model, og til så mange penge skal det sq være 100% nyt vil jeg mene. Redigeret af nordic |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |