|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Jeg er også klart med på et Fælleskøb
![]() |
|
![]() |
|
Tabby ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er også med på et fælleskøb af 940HX-S, med det forudsætter understøttelse af dansk txt-TV, hvilket kan være et problem hvis maskinen købes i Tyskland. Hilsen Tabby |
|
![]() |
|
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Lige til orientering så har vi snakket om dette mulige fælleskøb i fælleskøb-forum'et:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14859& PN=1 |
|
Handstand
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Ja det er vi klar over, - dette er Fælleskøb forumet Men, ja der er flere tråde, og det er dumt, men det er hvad der sker. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg burde vist tage en kop kaffe eller en pause fra skærmen - ville ha' skrevet ovenstående til indlæget i HDD/DVD optager forumet hvor man snakker om fælleskøb af samme maskine - for at pege herover... Jeg prøver lige igen... LOL |
|
Handstand
|
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hej,
Hvis der ikke kommer fælleskøb på Pioneer 940, skal vi så ikke prøve at samle os og indhente tilbud fra et par forhandler samlet???? Jeg er 100 % klar på den maskine, selv om den koster 14.999 kr......men ville nok så bare bestille den i tyskland for 11.000 kr. Men håber vi kan finde på noget samlet |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Scala Hifi har den til 15000.
|
|
![]() |
|
![]() |
De priser jeg har set i diverse tyske prissammenligninger har alle sat maskinen til 1900 EUR - dvs. 14.166 DKK i dagens kurs. Er der nogle der har fundet den til lavere pris? Jeg er enig, Johnny37, vi kunne godt lave en lille fraktionsgruppe der selv prøver at få en lavere pris i dk, hvis fælleskøb ikke tager maskinen under sine vinger. Grundlæggende synes jeg dog vi lige starte med at få fingre i en form for dk-test, ift undertekster osv. Enig? |
|
Handstand
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Tjaee.. f.eks. her. Men der er jo leverings-tid (pt. ca. 3 uger), så prisen ændrer sig garanteret inden... /Lars |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle DVR-940HX er en special-model, som Pioneer kun sælger igennem en lille udvalgt gruppe forhandlere. Der er krav til butik, udstilling mm. for at de kan sælge den. Så vi kan slet ikke skaffe modellen til Fælleskøb - desværre. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
De oplysninger har jeg også modtaget fra bla. Scalahifi.... Nogle som ved hvem der kommer til at forhandle dem :-) og tror vi de kommer hos internet forhandlerne? eller skal man bare hive den hjem fra tyskland |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |