|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Åh.. ja lad os lige få Otto j. på banen her med nyt juleinfo til alle os der lige mangler at skrive ønskeliste |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Har lige haft en lille korrespondance med Otto:
Mail til Otto: av-precision Jeg har hørt rygter om at Oppo's kommende BD afspiller skulle være forsinket og måske først komme hen i 2. kvartal af 2009, har det noget på sig? Har søgt inde på recorder, og i stedet for at starte en tråd vil jeg hellere gå direkte til den der vist ved mest om dette. Håber du kan hjælpe, og håber det går godt i firmaet, nu hvor du ikke længere en selvstændig Med Venlig Hilsen Jonas Svar fra Otto - der er to mails: Jeg prøver at høre hvad Oppo siger, indtil videre er den officielle udmelding februar, men de seneste meget aggressive prissætninger på BD-afspillere fra andre producenter har muligvis fået Oppo til at gå forsigtigt frem. Mvh. Otto Jørgensen og det andet svar: Hej Jonas. Sidste nyt: www.hometheaterhifi.com har en pre-production version til test nu, anmeldelsen kommer sikkert op umiddelbart inden lanceringen i USA. Så det tyder meget på at den er lige på trapperne. Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at opstarts-hastigheder for skiverne ligger på niveau med PS3, der p.t. er den hurtigste blu-ray afspiller på markedet. Det må siges at være gode nyheder, sammenlignet med hvor langsomme de fleste andre afspillere på markedet er… Mvh. Otto Jørgensen Det kan måske afklare lidt... |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Med "lige på trapperne", mener jeg iøvrigt på trapperne i USA. Der vil gå 1-2 måneder fra de første leveres i USA, til vi har den på hylden i Danmark. |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
Well.. den må på egen ønske liste så.. men takker for alt info |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Så du regner med at den vil være klar til salg i Dk i Februar/ Marts månede 2009, er det rigtigt? Det som er vigtigst for mig er om den kan gøres kodefri på dvd delen, men har også et stort ønske om det på BD siden. Om det bliver via en chip til xxx antal kr er jeg sku lige glad med, bare det er muligt.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Ja, men intet er sikkert før jeg står med den i fingrene.
DVD siden bliver kodefri (eller rettere kan gøres kodefri meget nemt), det er bekræftet. Hvad der sker på BD siden vides ikke endnu. |
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Er der noget nyt om release dato på Oppo????
|
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Prøv at skriv en pm til otto, det er ham der forhandler dem...
|
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ja vi alle venter spændt på ny fra Oppo, om deres komme Blu-ray
afspiller, og hvis oppo´s politik holder stik, vedr. at kunne gøres kodefri, så mon ikke det også gælder på Blu-ray side (vi håber det). Har lige hørte en lille fule synge om at Laserdisk, måske også prøver at blive forhandler af Oppo i DK (om det så har noget på sig, er jo god at vide), en grund skulle værre at Laserdiske ikke må forhandle Blu-ray afspiller fra Panasonic, efter de er beyndet at reklamer for at de kan gørre kodefri på Blu-ray siden, ved ikke om det også gælder for deres forhandling af Sony Blu-ray afspille. Og de må hele ikke forhandle Blu-ray afspiller fra Pioneer, da butiken er for lille, for hvis at dette er rigtig, så kan Laserdisk ikke forhandle nogle mærker af Blu-ray afspiller. Redigeret af Startrek - 10-Januar-2009 kl. 14:32 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det håber jeg da godt nok ikke at det bliver dem som får forhandlingen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ja jeg fatte hele ikke at Laserdisken kan overleve, med de prise de bla.
tage for deres Blu-ray og DVD film ![]() Ellers ville det værre synd hvis de må lukke (han handlet hos dem fra starten af, og værre glad for det), men det kan værre at de bliver til en ren net butik (hvis de skal overleve), tro ikke at de kan havde det stor overskud, med den pris politik der føre lige for tid. Redigeret af Startrek - 10-Januar-2009 kl. 16:19 |
||
![]() |
||
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
|
er der noget nyt mht release dato her i DK på denne oppo ?
|
||
Mvh
Think-T-wice |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |