|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 20> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er kun herhjemme at folk køber Panasonic og Pioneer så ukritisk som du skitserer her. I Tyskland, Sverige m.fl. har de opdaget LG. Og de køber den ikke pga. prisen. Jeg tænker ikke på de små modeller, men på "verdens bedste plasma" (LG PY10) som nu afløses af denne PX5. Men check også den seneste test herhjemme, på de mindre plasma modeller, hvor LG også vinder over Panasonic (Test af LCD og Plasma i Tænk). Og nej, jeg er ikke fanatisk med LG - men syntes blot ikke man kan lukke øjnene for de skærmes kvaliteter. Både kvaliteten i selve skærmen, billedekvalitet, features mm. men også prisen. Så jo, LG er også attraktiv. Og nej - Pioneer og Panasonic er ikke de eneste på markedet som kan lave attraktive skærme. Heldigvis da! /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Splifen
Skærmen er ca. 9 cm. Vægbeslaget er ca. 2,5 cm. Så regn med knap 12 cm sammenlagt. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Nu ligner prisen på 20.000 noget der kan sammenlignes med priserne på internethandel i Tyskland (set på http://www.heise.de/preisvergleich/a166770.html) til ca. 18.000 uden fragt. Og for en prisforskel på 2.000-fragt, så er der ikke meget at betænke sig på hvis det lige er den skærm man vil have. Hvordan er lydkvaliteten fra de indbyggede ht. ? Mit krav til plasma tv er at lyden skal være god (gerne som Beovision 3), da familien i 95% af TV tiden kun benytter TV's ht. Min foretrukne plasma Pio 436XDE er langt billigere i Tyskland i forhold til DK, så der skal flere til i et fælleskøb for at få prisen i DK ned. Da det ser ud til at denne tråd fortsætter som LG fælleskøb, vil jeg forselå at Pio 436 debat lægges i den anden tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6672&P N=1. Lad os Pio freaks få gang i vor egen debat og evt. fælleskøb.
|
||
![]() |
||
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
|
Der må da være andre end mig der bare må have den her skærm.....Argggg nu står mit gamle tv sgu snart helt
![]() |
||
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg var imponeret over højttalerne i PX4, og en af fælleskøberne som var forbi og se TV'et inden køb troede det var surround-forstærkeren som spillede. Så jo, de er ganske gode. Men om de kan måle sig med Beovision 3 tør jeg ikke sige. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
|
Ifølge en pressemeddelelse fra LG er der et 8 højttalers lydsystem , men om det gør at lyden er lige så god som i et B&O er jo ikke sikkert. http://makeshorterlink.com/?X645233FB Redigeret af katbird |
||
![]() |
||
krabbe74 ![]() -- ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Jeg er med på et styk hvornar er levering...jeg er int hurtigs muligt
|
||
![]() |
||
krabbe74 ![]() -- ![]() Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
hvad er dato for køb kan jeg købe mit nu
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej krabbe
De er klar til levering. I kunne have dem med posten i morgen. Men prisen på kun 20.000,- incl. levering forudsætter at vi finder 10 interesserede /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Hmm spændene tv, www.dinside.no har en del LG test som måske kunne være spændene at læse hvis man er interesseret i et LG tv. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Rettelse: Levering først senere på måneden. Men det passer nok også fint med at fælleskøbet er overstået dér. Hvis vi da ellers er nok interesserede til at starte et fælleskøb /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
bullamakanga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Er med på at købe. Har lige haft deres RZ42PX21 (PX11) model, og har været yderst tilfreds med den. Solgte så der var råd til HD :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |