|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
[Quote=Behs] PS Det er iøvrigt en RD-XS32 jeg har - jeg er fuldt ud tilfreds med den - men det er alledrede nu ved at blive besværligt at skaffe de medier jeg helst vil have (max x4 ved -R). Hvis ikke det var tilfældet ville RD-XS34 [/quote] Det var vist også RD-XS34 jeg mente - man bliver forvirret af alle de modelnavne... |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
mikey1980 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Se det vil jeg også godt vide ... |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Bare lige til orientering - fælleskøbet står ikke helt stille - jeg har fået nogle priser, så måske skydes fælleskøbet snart rigtigt igang.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
knot ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Er muligvis også interesseret. /Michael |
|
![]() |
|
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Den kunne godt have interesse men prisen incl lev skal under 4 kilo
|
|
![]() |
|
![]() |
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Der er åbnet for tilmelding til fælleskøbet, se her: Tilmeld. til fælleskøb Panasonic DMR-EH60
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Se Anmeldelse af Panasonic DMR-EH60 - med tilføjelse af lidt bemærkninger.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Absolut sidste chance! Nu er det ved at være absolut sidste chance for at være med på dette fælleskøb. Skynd dig at tilmelde dig til thorvald@recordere.dk så du kan være med på en god pris på en rigtig god DVD-optager med 200 GB harddisk!! Absolut sidste chance for tilmelding er nu: Mandag d. 22. august kl. 24:00!! |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |