|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 14:27 |
Nu så jeg der tidligere var blevet foreslået fælleskøb på PS3, men hvad med Nintendeo Wii.
Det bliver en noget billigere konsol, man regner med ca. 2000, og ud fra alt at dømme bliver den noget sjovere at spille på. Jeg kan henvise til gamespot hvor man kan se videoer af den i brug, her mener jeg controlleren. Det virker som en konsol hvor man kan have det sjovt som famile også... /Ulrik |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Ulrik Regn ikke med Fælleskøb på nogen konsoller - uanset mærke. Det marked er simpelthen så stramt - der er ingen advance at give af ved Fælleskøb. Tværtimod sælges konsoller ofte med tab - hvor forretningerne istedet håber at kunne tjene på tilbehør og spil bagefter. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Se det var en god ide! Klart et fælleskøb jeg ville hoppe på, og så bliver sikket sjovt at spille på min kommende Pioneer 50" 507XD
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |