|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Jan Alstrup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Er selv klar til at købe. Er 99 % sikker på at det skal være Z4. Er ved at blive rastløs, så hvis der ikke sker noget snart napper jeg den nok hjem fra tyskland for 13000
|
||
![]() |
||
Jankes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Jeg er osse med på enten den ene eller den anden, hvordan forholder jeg mig hvis jeg gerne vil være med kan man tilmelde sig eller skal jeg skrive en mail til dig Lars (webmaster) ? Jeg mangler osse et 80-90"widescreenlærrede, kunne man få det med ind under tilbudet feks. hvis de lave et bundle tilbud osse :-) bare en ide... MVH Jankes |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Jeg kan arrangere levering af Panasonic PTAE-900 til kr. 13.900,- incl. levering. Det er en 5-600 kr. under billigste netbutik jeg har fundet herhjemme. Jeg har overvejet at starte et fælleskøb, måske kan prisen komme yderligere et lille hak nedad hvis der er flere. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af om interessen er der ? Om ikke andet, så kan den lækre nye Panasonic projektor skaffes til ovennævnte pris. Det er med levering igennem forhandler, på helt normale vilkår for returret og reklamationsret. Det er blot et special tilbud til brugerne af recordere.dk
Måske, det er dog min erfaring at folk gerne vil have forskellige størrelser lærreder. Og så dyre er de jo heller ikke hos en forhandler som AvConnection (f.eks. deres Projecta Slimscreen eller Proscreen) /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Jankes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
ja det var da godt nok billigt det lærrede, tak for linket! ( Har købt det ) "Jeg kan arrangere levering af Panasonic PTAE-900 til kr. 13.900,- incl. levering." hvordan gør vi det rent praktisk? Redigeret af Lars |
||
![]() |
||
runebat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Jeg er også stadigvæk interesseret
![]() |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Jeg er også interesseret. Mest i Panasonic'en, da Z4's lidt dårligere de-interlacer er en tårn i øjet i mit setup. Ellers synes jeg Z4 er mest lækker
![]() |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle For en god ordens skyld, så er prisen 13.900,- for Panasonic projektoren. Jeg fik den lige gjort 100 kr. for billig Men til gengæld er det stadig incl. levering. Ophæng kan leveres for 650,- (special pris - kun sammen med køb af projektor) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
aiken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Hej, Z4'eren har en dårlig de-interlacer for frekvensen 480i, dvs. frekvensen for NTSC, ifølge denne debat på AVforums: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=262546
|
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Otto har også i sin test konkluderet, at man på Z4 behøver anvende en DVD afspiller med progressive scan http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30073&P N=1&TPN=3 og det har min DVD recorder desværre ikke. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er dog meget tæt på prisen hos IT-butikken og Express Delievery (ca 13990 kr) så det er næsten kun fragten som adskiller prisen. Alternativt fås den ved www.technikdirekt.de til ca 12.700 Dkr |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det kan jeg se Til gengæld er der garanti mod at dette tilbud ikke er parallel-import. De købes hos Panasonic Danmark. Dvs. det er med dansk brugsanvisning, dansk hotline, samt hurtig og fuld reparation i DK hvis uheldet er ude. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
JERA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Jeg har handlet i IT butikken adskillige gange med alt ligefra bærbare over printere til forbrugsvarer. Alt har været med dansk brugsanvisning. Givet at IT butikken er en af danmarks mest velrenomerede e-butikker inden for EDB etc, forestiller jeg mig ikke at de har parallelimporterede produkter. Da deres listepris uden handel/flerkøb er 13.990 kr og fragten er 55 kr. må der kunne hentes et bedre tilbud hjem på et fælleskøb. At spare fragten ved et køb på 10+ projektorer i den prisklasse er ikke særskilt imponerende efter min ydmyge mening. Kan der er ikke findes en bedre pris tror jeg at jeg handler selvstændigt gennem IT butikken |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |