|
Fælleskøb: Pioneer DVR-720H |
Besvar |
Forfatter | |
OleJ
Junior bruger Oprettet: 25-December-2003 Status: Offline Point: 72 |
Emne: Fælleskøb: Pioneer DVR-720H Sendt: 20-Juli-2004 kl. 17:53 |
Jeg fandt lige dette tilbud på cinemagic, jeg tænkte at der måske var nogen der kunne bruge det til noget :) , det ser da ud til at være et OK tilbud hvis man er flere.
http://www.cinemagic.dk/information.php?&info_id=12
< =text/> Redigeret af OleJ |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 20-Juli-2004 kl. 18:23 |
Gad vide hvor de har fået ideen fra... Mon de har fulgt med her på recordere.dk og set den store interesse for JVC og Kiss fælleskøbene? Men det er da helt fint, kanont!
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 20-Juli-2004 kl. 21:55 |
Det lyder mildt sagt interessant
Jeg havde håbet på noget i den stil. Nu da tilbudet fremgår af deres
side kunne vi måske bruge denne tråd til en lidt mere uforpligtende
"tilmelding". Selv har jeg nemlig en slags mental smertegrænse ved
7.000 kr. så hvis tilbudet var på 6.999 kr. slog jeg til. Men hvis vi
kommer i nærheden af jvc'ens bestillingstal eller måske "bare" 20 - 25
bestillinger, er de sikkert til at snakke med.
For en god ordens skyld nævner jeg lige at jeg IKKE har mailet cinemagic og meldt mig til - endnu |
|
Iced
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Sendt: 23-Juli-2004 kl. 11:41 |
Findes der mon andre steder hvor de er til at forhandle med som fx jvc, priser er lige høj nok, og kunne man komme ned omkring jvc pris (6700) ville jeg være intereseret.
|
|
Iced
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Sendt: 23-Juli-2004 kl. 11:41 |
ps. hvor mange er intereseret?????
|
|
phb.dk
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2004 Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 25-Juli-2004 kl. 00:27 |
Jeg er klar hvis min. 10 andre også er.. |
|
Lambert
Ny bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 25-Juli-2004 kl. 22:02 |
Jeg er indehaver af Cinemagic og har fuldt med i denne tråd fra starten, men har ikke deltaget i den indtil videre, da jeg helst ikke vil blande mig for meget her på forumet. Men jeg vil naturligvis gerne svare på de spørgsmål der er stillet. Det skal ikke være nogen hemmelighed at vi fuldt med i fællesindkøbene af JVC, som Thorvald henviser til og har fået inspiration her fra dette udmærkede forum. I er meget velkomne til at lave en uforpligtigende tilmelding her på forumet, men tilmeldingen hos os er heller ikke 100 % bindende før vi har fundet ud af hvor mange tilmeldinger vi har fået og kan oplyse den endelige pris. De der har tilmeldt sig vil blive bedt om at bekræfte købet i starten af august. Derfor kan de der er interesseret sagtens tilmelde sig hos os og vi vil løbende melde tilbage om hvor mange tilmeldinger vi har fået. Indtil videre har vi fået 3 tilmeldinger. Tilbudet gælder denne måned ud, så det kan stadig nås at skyde papegøjen. Med venlig hilsen Henning Lambert Pedersen Cinemagic |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |