|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
hej. er vi virkelig kun to der er seriøse købere indtil videre mvh ole post |
Ole Hansen
|
![]() |
Rosse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg er skam meget seriøs, og konen har givet grønt lys, men jeg vil se
TV-tuneren virke sammen med en projektor gennem HDMI før jeg endeligt
binder mig. :)
|
![]() |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Mon ikke man kan få Pioneer til at svare på det!? Nu er listen up-to-date. |
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
![]() |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Jeg har tidligere skrevet at tilmeldingsfristen er søndag d. 24. januar, men mon ikke jeg mener mandag d. 24. januar, kl. 24:00? ... |
Thorvald. |
![]() |
kashmir ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Redigeret af kashmir |
![]() |
jojo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er interesseret.. /jojo
|
![]() |
Vincent ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej Thorvald Fælles indkøbet er vel afsluttet nu eller hva? Hvad er næste skridt i processen,- Skal TC have nogle informationer om os "købere" eller hvordan foregår det videre forløb. Jeg er meget interesseret i at processen skrider videre så den nye beboer under TV'et kan flytte ind så hurtigt som muligt. /Vincent |
![]() |
![]() |
Ja, det er egentlig slut nu, men jeg har dårligt tid til, at gøre noget ved det (jeg har travlt her på arbejdet og hjemme har jeg ikke rigtig de værktøjer (computer) jeg skal bruge - men jeg vil se om ikke jeg kan presse det ind i løbet af dagen.
|
Thorvald. |
![]() |
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() |
Noget nyt ????
![]() |
![]() |
Gomi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Jeg er klar på en også hvis det stadig er muligt. Havde slet ikke set denne tråd MVH Thomas |
![]() |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Bemærk, at der er kommet et nyhedsbrev omkring fælleskøb. Det er meningen at fremtidens fælleskøb annonceres der igennem, så i ikke går glip af et godt tilbud /Lars |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |