recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Pioneer Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb Pioneer Plasma

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 15:48

Oprindeligt skrevet af Ghia Ghia skrev:

Personlig ville jeg ikke våge å kjøpe denne skjermen, etter alt snakk fra forskjellige kanter om innbrenning.... 

Søg efter det.

De er rigtigt der er nogen der har været uheldige, men jeg har ikke set skyggen af det, og der er mange der ikke har haft problemer med det. Følg blot instruktionen med at skrue ned for kontrasten de første 200 timer.

Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2004
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 16:20

Til Ghia.

Hvor mange ejere af plasmaskærme har du hørt om der har problemer med indbrænding?

Pioneer 436 er en af de plasmaskærme der ikke er så følsomme overfor indbrænding, men kun såfremt man ikke mishandler den.

Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2005
Sted: Norway
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 16:22
Det er garantert riktig....noen har null problemer. Andre HAR problemer, også mennesker som har "innkjørt" sin skjerm etter alle kunstens regler. Det jeg sier, er at det helt klart er en mye større risiko  (ømfintlighet) for innbrenning på disse skjermene. Klager til forhandlere i bl.a USA bekrefter dette. 
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables |
Til top
tus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2004
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 17:06

Du må være mere konkret. Kom med nogle links, så vi brugere her på dette forum, kan drage fordel af informations deling istedet for skræk scenarier.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 18:17

Hej!

Er selv MEGET intr. i 436 XDE-ser den som en af de 2 bedste på markedet-sammen med PANA.pv500-Prisen skal selvsagt være god-Fleggaard sælger ofte XDE til 27K

Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 18:58
Det var ikke overhodet ikke ment som noe skrekk-scenario, min opprinnelige post var kun en fastslåelse av min personlige innstilling til denne skjermen. Altså noe jeg har kommet frem til gjennom å orientere meg på nettet. Hvor konkret jeg være, er vel opp til meg....

Men her er en tråd som handler direkte om problemet :
AV-forum UK

Forøvrig får man søke seg gjennom utenlandske forum...f.eks.
Min Hembio
AVS Forum

| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60   | DLS R-series |
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 19:16
Tjaa fair nok Ghia, du blev bare ikke spurgt, go så kom du ikke med nogen begrundelse/facts, hermed gjort :o)
Til top
Ghia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2005 kl. 19:28
DonJensen : Der mistet du meg visst....skjønner ikke helt hva du mener her :  "du blev bare ikke spurgt.." ?
Språkforvirring, kanskje....eller bare at jeg er tungnem ? *LOL*
Til top
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2006 kl. 20:07

Jeg har lige fået et tilbud fra Fleggaard på 25000 ,- og jeg har fået følgende forklaring på garantien :

Der er 2 års reklamationsret på tv’et, så det er det samme som i Dk. Skulle der mod forventning være problemer med tv’et henvender du dig til mig og får enten et tlf.nr. til den nærmeste forhandler, hvor du kan indlevere tv’et eller tv’et bliver afhentet på din bopæl, repareret og leveret tilbage til dig igen

Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 22:17

Hej

Er også med. Lidt mærkeligt at det ikke kan gøres billigere med tysk moms og når man hører at nogle har købt det til 25800 med vægbeslag.

Hvad med et godt tilbud på 50"?

Til top
CoolK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 22:32
Som jeg tidligere har skrevet, så burde I checke www.fyndborsen.se

Lige nu har de Pioneer's 43" XDE til DKK 25.546.17 (frit omregnet med den svenske dagskurs). Dette er dog uden vægbeslag som frit omregnet koster ca. DKK 800.

Det fede ved fyndbörsen er, at de gerne giver tilbud - dvs. er man f.eks 10 der gerne vil købe udstyr så beder man om et tilbud og så slår de faktisk noget af prisen - hvilket er ret usædvanligt for en webshop

Summasumarum - jeg kan varmt anbefale fyndbörsen - har nemlig selv købt en del udstyr hos dem (incl. Pioneer's 43 XDE skærm). Deres service er i top og varerne kommer leveret på paller - forsvarligt indpakket og stabilt stablet.
HTPC i x15e kabinet
Til top
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 19:53

Har også kigget på centerhøjttaler med venstre/højre front indbygget - den passer perfekt under 43 " plasma og pynter en smule - se dette link :

http://www.dls.se/english/homeaudio/newmain.htm

kig under T3 - cinema - findes både i en størrelse til 43" og en til 50"

Pris ca. 7000,- for 43" hos Tapeconnection !

Er der nogen med erfaringer på dette område  - det er næsten synd med en stilfuld skærm at have kæmpe fronthøjttalere og center stående !

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu