|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Søg efter det. De er rigtigt der er nogen der har været uheldige, men jeg har ikke set skyggen af det, og der er mange der ikke har haft problemer med det. Følg blot instruktionen med at skrue ned for kontrasten de første 200 timer. |
|
![]() |
|
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Til Ghia. Hvor mange ejere af plasmaskærme har du hørt om der har problemer med indbrænding? Pioneer 436 er en af de plasmaskærme der ikke er så følsomme overfor indbrænding, men kun såfremt man ikke mishandler den. |
|
![]() |
|
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Det er garantert riktig....noen har null problemer. Andre HAR
problemer, også mennesker som har "innkjørt" sin skjerm etter alle
kunstens regler. Det jeg sier, er at det helt klart er en mye større risiko (ømfintlighet) for innbrenning på disse skjermene. Klager til forhandlere i bl.a USA bekrefter dette.
|
|
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables | |
|
![]() |
|
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Du må være mere konkret. Kom med nogle links, så vi brugere her på dette forum, kan drage fordel af informations deling istedet for skræk scenarier.
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Er selv MEGET intr. i 436 XDE-ser den som en af de 2 bedste på markedet-sammen med PANA.pv500-Prisen skal selvsagt være god-Fleggaard sælger ofte XDE til 27K |
|
![]() |
|
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Det var ikke overhodet ikke ment som noe skrekk-scenario, min opprinnelige post var kun en fastslåelse av min personlige innstilling til denne skjermen. Altså noe jeg har kommet frem til gjennom å orientere meg på nettet. Hvor konkret jeg må være, er vel opp til meg....
Men her er en tråd som handler direkte om problemet : AV-forum UK Forøvrig får man søke seg gjennom utenlandske forum...f.eks. Min Hembio AVS Forum |
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Tjaa fair nok Ghia, du blev bare ikke spurgt, go så kom du ikke med nogen begrundelse/facts, hermed gjort :o)
|
|
![]() |
|
![]() |
DonJensen : Der mistet du meg visst....skjønner ikke helt hva du mener her : "du blev bare ikke spurgt.." ?
![]() Språkforvirring, kanskje....eller bare at jeg er tungnem ? *LOL* |
|
|
![]() |
|
Mimle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg har lige fået et tilbud fra Fleggaard på 25000 ,- og jeg har fået følgende forklaring på garantien :
Der er 2 års reklamationsret på tv’et, så det er det samme som i Dk. Skulle der mod forventning være problemer med tv’et henvender du dig til mig og får enten et tlf.nr. til den nærmeste forhandler, hvor du kan indlevere tv’et eller tv’et bliver afhentet på din bopæl, repareret og leveret tilbage til dig igen
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej
Er også med. Lidt mærkeligt at det ikke kan gøres billigere med tysk moms og når man hører at nogle har købt det til 25800 med vægbeslag. Hvad med et godt tilbud på 50"?
|
|
![]() |
|
CoolK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Som jeg tidligere har skrevet, så burde I checke www.fyndborsen.se
Lige nu har de Pioneer's 43" XDE til DKK 25.546.17 (frit omregnet med den svenske dagskurs). Dette er dog uden vægbeslag som frit omregnet koster ca. DKK 800. Det fede ved fyndbörsen er, at de gerne giver tilbud - dvs. er man f.eks 10 der gerne vil købe udstyr så beder man om et tilbud og så slår de faktisk noget af prisen - hvilket er ret usædvanligt for en webshop ![]() Summasumarum - jeg kan varmt anbefale fyndbörsen - har nemlig selv købt en del udstyr hos dem (incl. Pioneer's 43 XDE skærm). Deres service er i top og varerne kommer leveret på paller - forsvarligt indpakket og stabilt stablet. |
|
HTPC i x15e kabinet
![]() |
|
![]() |
|
Mimle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Har også kigget på centerhøjttaler med venstre/højre front indbygget - den passer perfekt under 43 " plasma og pynter en smule - se dette link : http://www.dls.se/english/homeaudio/newmain.htm kig under T3 - cinema - findes både i en størrelse til 43" og en til 50" Pris ca. 7000,- for 43" hos Tapeconnection ! Er der nogen med erfaringer på dette område - det er næsten synd med en stilfuld skærm at have kæmpe fronthøjttalere og center stående ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |