|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Golden ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Vedr. dvr-540. Bliver der tale om fælleskøb af Pioneer og prisen bliver omkring 3500kr. Så er jeg klart med. Golden Redigeret af Golden - 29-April-2006 kl. 23:48 |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Det vil jeg også mene at jeg er. |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Lars. Som tidligere diskuteret i tråden "fælleskøb - ris og ros" Risikerer man, at prisen falder hos de andre forhandlere under et fælleskøb. Min mening er nu engang, at prisen ikke bare falder af sig selv. På f.eks. EDB-priser kan man se, at priser falder med få kroner, bare for at sælger kan blive noteret for billigste pris. Det samme sker vel her på recordere. Jeg formoder, at I lægger fælleskøbene ud til alle sponsorerne, som så fremkommer med en pris og vilkår, som I derefter vurderer og vælger ud fra. Heraf kommer prisen ned, og konkurrenternes pris skal naturligvis følge med, hvis de overhovedet vil have solgt noget. Konklusion: Uden fælleskøbet ville prisen ikke falde. Ud fra dette ser jeg gerne et fælleskøb til ca. kr. 3.500, for dvr-540, for hvis vi ikke får fælleskøbet, varer det væsentligt længere før prisen falder, og det vil jeg ikke vente på, så alternativet for mig, og sikkert også mange andre, er at så bliver maskinen købt nu til mellem 3.900,- og 4.000,-. Keld
|
|
![]() |
|
Golden ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Lars Jeg er helt ny på recordere.dk, er interesseret i et fælleskøb på dvr-540 og har et par spørgsmål: Arbejdes der på at lave et fælleskøb på Pioneer eller er det droppet pga. manglende "tilkendegivelser"? Hvormange "tilkendegivelser" skal der til for at udløse et fælleskøb? Hvormange enheder skal der købes i et fælleskøb, for at få forhandlerenes rabat? Redigeret af Golden - 01-Maj-2006 kl. 22:30 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Ja, der arbejdes på et Fælleskøb, og de sidste detaljer er ved at falde på plads. Der vil ikke være noget minimums-antal på dette Fælleskøb. Men da der er det samme store arbejde med at arrangere og gennemføre de Fælleskøb, næsten uanset om der kommer 5 eller 75 bestillinger - så vil vi helst bruge vores sparsomme tid på at arrangere de Fælleskøb der trækker mange bestillinger. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
sope ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Lyder spændende...
![]() |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Det lader til at prisen på Fælleskøb af Pioneer DVR-540H kan lande på kr. 3500,- incl. levering. Modellen er ikke kommet til landet endnu, men kommer senere på måneden. Levering til Fælleskøb forventes omkring d. 1. juni. Det vil dog afhænge helt af antal bestillinger og hvor hurtigt de kommer. Jo hurtigere på bestillingsknappen, jo hurtigere levering. Pioneer leverer ikke nogen kodefri løsning endnu. /Lars
Redigeret af Lars - 02-Maj-2006 kl. 00:24 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Digi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
(NY HER) er også MEGET interesseret! Redigeret af Digi - 02-Maj-2006 kl. 07:36 |
|
:o) K
|
|
![]() |
|
gonzo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Det var da for #%&#'# irriterende !!! Nu har jeg netop droppet Sony'en og valgt fælleskøbet fra til fordel for denne nye fede Pioneer....og så kan den ikke gøres kodefri ??? Sikke noget L... |
|
- Gonzo
|
|
![]() |
|
Digi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Bruger nu ikke kodefri til en døjt, har 1 film der ikke er reg kode 2, gider ikke de film uden undertekster (og JOW jeg forstår engelsk
![]() |
|
:o) K
|
|
![]() |
|
![]() |
De tidligere Pioneer recordere skulle gøres kodefri med en ny firmware, og det er sikkert det samme med denne her. Desværre er den firmware ikke tilgængelig endnu. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Der kommer en kodefri løsning. Men bruger man den bortfalder garantien fra Pioneer, og vores forhandler vil derfor ikke tilbyde det som en del af salget. Så dem der vil, kan jo patche deres recorder bagefter. Jeg prøver at finde ud af hvad der præcis kræves. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |