|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Hej FordPrefect! Se denne tråd: Hjælp til LCD tv til omkring 11-12.000 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Hej Brian! Tak for svaret! Jeg skal lige kigge lidt på det NEC du snakker om, og se hvad det er for noget. Ellers vil jeg glæde mig til at se mere til JVC XGA plasma, med DIST teknologi (?), så må man da få et kanonflot billede. |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
FordPrefect ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Tak for det Thorvald - jeg venter nok lidt med at anskaffe det ene eller det andet... |
|
Hilsen FordPrefect
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
Hej Thorvald
Er denne tråd gået i stå. mvh L |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, problemet kan måske være at finde en model, som flere vil være interesserede i. Men jeg vil da gerne prøve, at lave en liste over modeller, der kunne være interessante, måske lave en afstemning og så se, hvilke(n) modelle(r), der er mest interessante.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja, jeg har jo allerede en liste i starten af denne tråd - den skal måske bare opdateres til moderne udgaver/versioner.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
Jeg finder selv Philips 42pf9966 interssant, det er vist en ret eftertragtet model. Ligesom de lidt mindre LCD modeller.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er rigtigt - jeg mangler faktisk Philips og Pioneer på min liste.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
"Den europæiske organisation EICTA har aftalt de specifikationer europæiske HDTV kompatible skærme/fremvisningsudstyr bør have. Mærket HD ready skal indikere at produktet overholder disse specifikationer og være med til at hjælpe forbrugerne ved køb" Taget fra dette link: |
|
![]() |
|
natmaskinen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvis kandidatlisten skal opdateres, synes jeg, at LG RZ42 PY10X ser rigtig interessant ud.
|
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Hej Thorvald og andre.... Jeg er klar til at arbejde mere hen imod et stort fladt TV på min væg. Jeg synes at vi inden vi kigger på det og det mærke, skal ligge os fast hvad er det vi skal kigge på, som et fælleskøb ! Er det en løsning, som der kan arbejdes videre med ?
BeeVee |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
spmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Hej Hermed et lille indspark. Jeg har netop set at Zitech har en HD-udgave (1024x768) m/twin-tuner til kr. 16.995 incl.moms. Har iøvrigt selv studeret både LG's RZ42-PY10 samt Amitech's 410, men blot været irriteret over at det er svært at finde en forhandler der har disse udstillet så man kan " se & føle ". Mange hilsner Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |