|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Jeg synes vi skal vente lidt med fælleskøb af fladskærms fjernsyn, til HD-ready fjernsynene er blevet lidt mere almindelige og er kommet ud over eventuelle børnesygdomme. Jeg kunne godt tænke mig et, men det generelle prisniveau må gerne falde 10.000, før jeg vil være med - men mom ikke det snart kommer? Men i mellemtiden kan vi jo snakke design - og kun design - ikke teknisk kunnen: Jeg kan bedst lide det klassiske design, hvor fjernsynet fremstår i det helt enkle design - lignende en oversize aluramme. Altså en helt enkel firkantet ramme og en fod, der passer til det enkle design. Eksempler på mærker, der opfylder dette: Amitech, LG, Hitachi. Højtalere skal enten være indbygget i bunden af rammen, uden at gøre den større end resten af vejen rundt - eller være ekstra tilbehør som man kan sætte ved siden. Eksempler: Hitachi:
Amitech: |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Hej Thorvald Enig - prisen måtte sq godt lige dumpe 1OK for den gode vare. Jeg har valgt mit fremtidige tv - se nedenfor
Problemet er at det koster 38K på nettet og helt op til 44K i butikker. Hvordan er det nu med køb i Tyskland - jeg ved vi har haft den 100-vis af gange her i forummet, men leverer de til døren og hvad hvis der er noget galt....er der nogen der har erfaring hermed ?
BeeVee |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
BeeVee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
Ups...her kommer billedet Det er et Pioneer PDP-435HDE....I LUV IT |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Panasonic er på vej med nogle spændende HD-ready modeller - og som også
bliver i et fornuftigt prisleje - et af de få officielle
panasonic-sites der viser dem er her:
http://www.panasonic.ch/products/product.asp?l=de&grp= 001003001&mod=th-42pv500e&typ= den officielle pris bliver omregnet fra CFR ca. 26400,- kr. for 42"-modellen - og tyske directshopper.de har det allerede til 22000 kr. - http://www.directshopper.de/panasonic-th-42-pv500e-107cm_co_ p se det kunne være fedt at få ned i en pris omkring de 20 kilo via et fællesindkøb.... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den ser også ud til at opfylde mine behov Dine links er vist ikke fuldstændige, men jeg fandt noget og her er et billede til dem, der ikke gider søge på det. |
|
BeeVee
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Hmm., hvorfor laver de sådan en bred sort ramme? Den (Panasonic'en) er vel ikke grim, men jeg kan stadig bedre lide det klassiske Plasma-design. BeeVee - din foretrukne Pioneer - har den ekstern tuner? Tuneren(e) skal helt klart være indbygget! + at der gerne må være tre scart stik samt flere HDMI. Redigeret af Thorvald |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Thorvald
jeg er enig med dig - jeg kunne også meget bedre li’ Panasonics skærme da de bare var 2 cm. aluminium - men det er åbenbart et modelune. Hele ideen med at et fladskærm skal fylde så lidt og være så diskret som muligt er da vist smuttet... og ang. linksene - jeg kan ikke få link-funktionen til at virke (et mac-problem måske) og når jeg paster ind i selve beskeden kommer der nogle irriterende mellemrum i adressen... |
|
![]() |
|
![]() |
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Du fandt dem Thorvald... det er TH-42PV500E iøvrigt, hvis nogen bliver
forvirret over alle modellerne på oversigtssiden hos panasonic.ch
|
|
![]() |
|
nse_55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2004 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg har lige 2 små kommentarer: 1: Hvorfor kigge på DirectShoppers efter Pana TH42PA50, når du kan købe den for 1000Euro mindre på http://www.katronics.de/index.php?show=quicksearch&quick search=Panasonic%20TH-42PA50E&details=911&Artikel_ID =911&click_count=2 ? 2: Brian JVC: Du skriver, at JVC er hudløs ærlige, og derfor gider de ikke lave MP3-afspillere der kan fyldes med ulovligt musik. Det er da en ringe undskyldning. I laver da DVD-afspillere der kan spille brændte DVD'ere, det er da nøjagtigt det samme... |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
![]() |
Mon ikke det er fordi at JVC ikke kan se nogen god forretning i at hoppe ind og konkurrere med de andre MP3 producenter. |
|
![]() |
|
nse_55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2004 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Lahan: Det ville jeg umiddelbart også tro, men jeg ville bare pointere, at det var en ret dårlig undskyldning at begrunde det, som et ærlighedsspørgsmål.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |