recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb - plasma fjernsyn.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb - plasma fjernsyn.

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2005 kl. 20:05

Jeg synes vi skal vente lidt med fælleskøb af fladskærms fjernsyn, til HD-ready fjernsynene er blevet lidt mere almindelige og er kommet ud over eventuelle børnesygdomme.

Jeg kunne godt tænke mig et, men det generelle prisniveau må gerne falde 10.000, før jeg vil være med - men mom ikke det snart kommer?

Men i mellemtiden kan vi jo snakke design - og kun design - ikke teknisk kunnen: Jeg kan bedst lide det klassiske design, hvor fjernsynet fremstår i det helt enkle design - lignende en oversize aluramme. Altså en helt enkel firkantet ramme og en fod, der passer til det enkle design. Eksempler på mærker, der opfylder dette: Amitech, LG, Hitachi. Højtalere skal enten være indbygget i bunden af rammen, uden at gøre den større end resten af vejen rundt - eller være ekstra tilbehør som man kan sætte ved siden. Eksempler:

Hitachi:

Amitech:

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2004
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2005 kl. 20:20

Hej Thorvald

Enig - prisen måtte sq godt lige dumpe 1OK for den gode vare.

Jeg har valgt mit fremtidige tv - se nedenfor 

Problemet er at det koster 38K på nettet og helt op til 44K i butikker.
Jeg vil helst kun give 25.000 og max pt. 30.000....derfor har jeg også kommet til at kigge på Tyskland.....ups....her koster det kun 32.000.

Hvordan er det nu med køb i Tyskland - jeg ved vi har haft den 100-vis af gange her i forummet, men leverer de til døren og hvad hvis der er noget galt....er der nogen der har erfaring hermed ?

BeeVee

BeeVee

BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2005 kl. 20:24

Ups...her kommer billedet

Det er et Pioneer PDP-435HDE....I LUV IT 

BeeVee

Ejer af:

Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2005 kl. 21:41
Panasonic er på vej med nogle spændende HD-ready modeller - og som også bliver i et fornuftigt prisleje - et af de få officielle panasonic-sites der viser dem er her:
http://www.panasonic.ch/products/product.asp?l=de&grp= 001003001&mod=th-42pv500e&typ=

den officielle pris bliver omregnet fra CFR ca. 26400,- kr. for 42"-modellen - og tyske directshopper.de har det allerede til 22000 kr. - http://www.directshopper.de/panasonic-th-42-pv500e-107cm_co_ p

se det kunne være fedt at få ned i en pris omkring de 20 kilo via et fællesindkøb....
Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2005 kl. 22:44

Ja, den ser også ud til at opfylde mine behov 

Dine links er vist ikke fuldstændige, men jeg fandt noget og her er et billede til dem, der ikke gider søge på det.

BeeVee

Ejer af:

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 06:58

Hmm., hvorfor laver de sådan en bred sort ramme? Den (Panasonic'en) er vel ikke grim, men jeg kan stadig bedre lide det klassiske Plasma-design.

BeeVee - din foretrukne Pioneer - har den ekstern tuner? Tuneren(e) skal helt klart være indbygget! +  at der gerne må være tre scart stik samt flere HDMI.

Redigeret af Thorvald

Thorvald.
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 08:41
Hej Thorvald

jeg er enig med dig - jeg kunne også meget bedre li’ Panasonics skærme da de bare var 2 cm. aluminium - men det er åbenbart et modelune. Hele ideen med at et fladskærm skal fylde så lidt og være så diskret som muligt er da vist smuttet...

og ang. linksene - jeg kan ikke få link-funktionen til at virke (et mac-problem måske) og når jeg paster ind i selve beskeden kommer der nogle irriterende mellemrum i adressen...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 08:51

Thorvald.
Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 08:57
Du fandt dem Thorvald... det er TH-42PV500E iøvrigt, hvis nogen bliver forvirret over alle modellerne på oversigtssiden hos panasonic.ch
Til top
nse_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2004
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 10:41

Jeg har lige 2 små kommentarer:

1: Hvorfor kigge på DirectShoppers efter Pana TH42PA50, når du kan købe den for 1000Euro mindre på http://www.katronics.de/index.php?show=quicksearch&quick search=Panasonic%20TH-42PA50E&details=911&Artikel_ID =911&click_count=2 ?

2: Brian JVC: Du skriver, at JVC er hudløs ærlige, og derfor gider de ikke lave MP3-afspillere der kan fyldes med ulovligt musik. Det er da en ringe undskyldning. I laver da DVD-afspillere der kan spille brændte DVD'ere, det er da nøjagtigt det samme... 

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9420
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af nse_55 nse_55 skrev:

2: Brian JVC: Du skriver, at JVC er hudløs ærlige, og derfor gider de ikke lave MP3-afspillere der kan fyldes med ulovligt musik. Det er da en ringe undskyldning. I laver da DVD-afspillere der kan spille brændte DVD'ere, det er da nøjagtigt det samme... 

Mon ikke det er fordi at JVC ikke kan se nogen god forretning i at hoppe ind og konkurrere med de andre MP3 producenter.
Det er vist et hårdt marked, især nu hvor SE også er begyndt at blade sig..

Til top
nse_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2004
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2005 kl. 10:56
Lahan: Det ville jeg umiddelbart også tro, men jeg ville bare pointere, at det var en ret dårlig undskyldning at begrunde det, som et ærlighedsspørgsmål.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu