recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb - plasma fjernsyn.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb - plasma fjernsyn.

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 12:42

Da jeg overvejer at købe et Pioneer Plasma TV i  Tyskland, har jeg sendt en mail til Pioneer Danmark for at høre om evt garanti reperation i DK.

Her er svaret:

Hej Martin

Du har altid garanti der hvor du har købt.
Det vil sige at du skal spørge din forhandler hvor lang garanti der er, og hordan du skal forholde dig hvis du oplever en defekt.

Pioneer Europa lægger et europæisk garantikort i produkterne, som giver dig 1 års garanti mod fabrikationsfejl og med reparation i det land du bor i. Imidlertid har vi erfaret fra visse enkeltsager, at dette kort ikke altid ligger med i de produkter der sælges i Tyskland, og så skal man altså selv betale, eller sende det til Tyskland for at få det repareret. Men det  - plus momsforskellen - er jo selvfølgelig med til at gøre prisen lavere.

Med venlig hilsen / Best regards

Henrik Skinbjerg
Product Manager
Consumer Electronics
PIONEER DANMARK A/S

Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 18:27
Det betyder jo en del...må hellere lige skrive til Panasonic i DK og høre hvad de siger....den klarer jeg lige       I hører nærmere.
BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
Techfreak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 18:41
Hej Beevee hvis jeg var dig vil jeg ringe. Jeg har et par gange skrevet til dem uden at få svar. Jeg har haft et enkelt problem med en Panasonic DECT telefon jeg havde købt i tyskland og der var ingen problem med at få den repereret under garantien i dk.
mvh

Jørgen Giversen

Meget tilfredse ejer af: TV: Panasonic TX-P46G30Y + 42PX70 + 42PW6. DVR: Panasonic DMR-EH67. DSR: Pioneer VSX-921-K. BDP: Sony PS3. LS: KEF KHT2005.2 RMC: Logitech Harmony 885.
Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 23:51
Jeg har allerede skrevet, så nu må vi se hvad de agter at gøre.
BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
nse_55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-August-2004
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2005 kl. 19:24

Undskyld jeg først svarer nu.

Jeg var dernede i dag. Det blev ikke Panasonic'en, men jeg i stedet for Sharp LC-32GA5 32" LCD TV.

Jeg gav 1548EUR, som jo ca. er 11600kr + ca. 500kr i benzin, dvs. i alt ca. 12000kr. Min besparelse i forhold til Hifiklubbens pris er 6000kr.

Det er nice.

Hvis nogen er interesseret, så ligger butikken i Hamborg, og har en meget pæn fysisk butik, og priserne er konkurrencedygtige med de billigste onlineforhandlere.

Bemærk dog at priserne i butikken er højere end på hjemmeside, men det er muligt at afhente varerne i butikken.

Han var dog endda venlig lige at sætte det til, så jeg kunne tjekke, om der var nogen døde pixels.

Deres hjemmeside er www.tenspot.de 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu