|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 28> |
Forfatter | |
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1749 |
![]() |
Hvordan støvsuger såden en i hjørner når den er rund? og hvordan kommer den mellem stoleben under et bord hvor der står 4 stole? Sådan en må da mangle rigtig mange steder når den endelig er færdig med at støvsuge? |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() |
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Hvordan bestiller man?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
![]() |
Om Ca 14 dage får du så et timeslot hvor du kan bestille / betale inde på www.wupti.dk til den nedsatte pris. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle
Jeg har aftalt med lahan, at vi sætter det op som et officielt Fælleskøb. Så der kommer en "normal" opsamling af bestillinger. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Rigtig god pris Vil gerne tilmeldes, men der kommer vel et almindeligt Fælleskøb's link...? |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, der kommer et almindeligt link. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Jahan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Den kan ikke alt. Den kan aldrig komme helt ud i hjørnerne men tæt på med den lille børste den har i siden. Hvis den ikke kan være under border når stolene er der kommer den ikke derind. Så det er en god idé og sætte stolene op. |
|
![]() |
|
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
mugge66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jeg er på, efter videon fra gear, må jeg sige at den ser fornuftig ud.
Redigeret af mugge66 - 02-Juli-2008 kl. 08:47 |
|
Udstyr Pentium 2 166MHZ DUAL Floppy drev, 56mb ram, 100w psu, 8mb onboard Graphic
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej der er ikke pose i den. Mener man åbner låget, og så er der en boks man kan tage ud. En af vidoerne i starten af denne tråd viser vist hvordan man tømmer den. check dette klip, 2.05 inde i klippet viser han hvordan man tømmer den. Redigeret af lahan - 02-Juli-2008 kl. 08:49 |
|
![]() |
|
Zed_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Som jeg også har skrevet andetsteds, så er denne lille robot et fantastisk godt køb. Til alle jer der overvejer at købe en: I vil ikke fortryde det!
- Og det er en helt utrolig pris vores venner i marken har fået handlet hjem. Godt gået!!! Jeg har haft min i et halvt år nu, og synes stadig den er fantastisk. Den kan selvfølgelig ikke alt, og man skal ikke regne med at den kan erstatte alm. støvsugning 100%. Men den kan tage det daglige skidt og møg man slæber rundt i hytten (især når man har børn). Så behøver man kun gøre rigtigt rent en gang imellem. Derudover er den helt genial til at samle hår op, så hvis man har hund/kat - eller en kæreste med langt hår :), så er den uundværlig. ' Håber I allesammen bliver lige så glade for jeres som jeg er for min. Redigeret af Zed_dk - 02-Juli-2008 kl. 09:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 28> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |