|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||
Det hedder mezzanin :-) |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||
Du lader den bare starte på 1. sal og derefter selv arbejde sig ned igennem huset. Husk at tegne en forsikring. for du får helt sikkert brug for den ![]() |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Har lige købt sådan en fyr her. Det er godt nok det bedste køb jeg har gjort i lang tid. Den støvsuger godt nok også langt bedre end jeg nogensinde selv har giddet gøre det. Der er faktisk rent under sengen nu Jeg kan varmt anbefale sådan en til folk der hvor støvsugning bare hænger dem langt ud af halsen.. Redigeret af hedberg - 07-Juni-2008 kl. 00:42 |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Hvis der er nogen som ved en fejl får leveret 2 blondiner, så vil jeg gerne låne den der er til overs.
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Lyder fristende http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2008/uds%2015/20080410 111216.htm |
|||
![]() |
|||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||
Ja og nej Brugeren syntes bedst om den billige til hendes brug, men i den egentlige studietest var det Roombaen som vandt. |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
iRobot kommer med en gulvvaske robot om et par måneder. Efter de gode erfaringer med Roomba tror jeg sgu også vi skal have en Scooba til den tid
|
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
||
Nogen, der har undersøgt mulighederne for dette fælleskøb? Har selv meldt mig som mulig aftager afhængig af prisen...
|
|||
+ 70 positive handler!
|
|||
![]() |
|||
Zed_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Jeg kan også varmt anbefale Roomba. Har selv en 560, og det er den bedste gadget jeg nogensinde har ejet. Den finder ting jeg ikke vidste man kunne finde under en sofa, og fjerner hår og støv langt bedre end en traditionel støvsuger.
So go get one :) |
|||
![]() |
|||
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
||
Jeg har ikke den store erfaring med fælleskøb. Hvad er tidshorisonten? |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
||
Hej Jeg har tænkt mig at forhøre om nogle FK priser på sådan en hos recorders sponsore, måske også fra et par eksterne steder. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Lahan. Noget nyt? :-) Per |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |