Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9426
|
Sendt: 20-Juni-2008 kl. 09:19 |
Yep
Jeg har fået en del tilbud af forskellige leverandører. Jeg regner med at starte fælleskøbet i starten af næste uge.
|
 |
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
|
Sendt: 20-Juni-2008 kl. 09:35 |
Lyder spændende - er der gode priser i mellem?
|
+ 70 positive handler!
|
 |
PerGew
Bruger
Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Point: 232
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:10 |
Hej Lahan.
Sker der noget?
Sommerferien starter på mandag, så hvis jeg skal slippe for at støvsuge når jeg kommer hjem igen skal vi snart rykke :-)
/Per
|
 |
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Point: 9426
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:26 |
Jeg mangler lige at høre fra en enkelt butik. Regner med at der kommer mere info i morgen så vi kan få bestilt vores støvsugere.
|
 |
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3730
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:27 |
lahan skrev:
Jeg mangler lige at høre fra en enkelt butik. Regner med at der kommer mere info i morgen så vi kan få bestilt vores støvsugere.
|
Det lyder sq godt. Med sådan en støvsuger så kan jeg jo sætte konen til at lave noget andet.
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:36 |
furious jt skrev:
lahan skrev:
|
Det lyder sq godt. Med sådan en støvsuger så kan jeg jo sætte konen til at lave noget andet.
|
du er da tosset, jeg havde da gerne støvsuget selv, hvis jeg så kunne få en blu-ray i stedet for. var det ikke noget?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
furious jt
Guld medlem
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:39 |
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
lahan skrev:
|
|
du er da tosset, jeg havde da gerne støvsuget selv, hvis jeg så kunne få en blu-ray i stedet for. var det ikke noget?
|
Jeg er blevet lovet en blu-ray til vinter, så den er skam på vej Nu er de nye pioneer afspillere jo også lige dukket op, så jeg afventer anmeldelser, gerne pana vs pio.
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
 |
PerGew
Bruger
Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Point: 232
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:39 |
Hej Flemming.
Måske kan vi lave en aftale :-)
Du kommer hjem til mig og støvsuger, og jeg giver dig en Blu-ray :-D
/Per
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:53 |
PerGew skrev:
Hej Flemming.
Måske kan vi lave en aftale :-)
Du kommer hjem til mig og støvsuger, og jeg giver dig en Blu-ray :-D
/Per
|
nu har jeg så 2 blu-ray afspillere, men furious kunne desværre ikke få en, under det bulkkøb han selv lagde så stort arbejde i.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 10:56 |
furious jt skrev:
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
lahan skrev:
|
|
|
Jeg er blevet lovet en blu-ray til vinter, så den er skam på vej Nu er de nye pioneer afspillere jo også lige dukket op, så jeg afventer anmeldelser, gerne pana vs pio.
|
det lyder da godt, der er bare langt til vinter. pio kommer nok til at koste en del mere, men konen betaler, og du kan jo bare lave et faelleskøb.
men denne bd50 er bestemt pengene værd.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
furious jt
Guld medlem
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 11:00 |
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
flemming larsen skrev:
furious jt skrev:
lahan skrev:
|
|
|
|
det lyder da godt, der er bare langt til vinter. pio kommer nok til at koste en del mere, men konen betaler, og du kan jo bare lave et faelleskøb.
men denne bd50 er bestemt pengene værd.
|
Ja, tror også det bliver en bd50 til mig, men nu må vi se.
|
|
 |
Kandersen
Platin medlem
Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
|
Sendt: 27-Juni-2008 kl. 12:27 |
flemming larsen skrev:
Skyum skrev:
flemming larsen skrev:
måske, den dag de kan køre på trapper. |
Blondinerne ?
|
den. det er jeg ikke begyndt at kalde blondiner endnu, måske det.
men den dag støvsugeren kan køre på trapper, ville jeg da gerne have en. men med kælder, stue og første sal. så nej.
|
De kører fint på trapper.. Det er straks værre at få dem til at køre BAGEFTER 
|
|
 |