Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19815
|
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 17:25 |
poul-r skrev:
Køb et plasma hvis du har brug for et spejl i stuen. |
Nå ja, der er ingen LCD tv der har blank overflade. Det glemte jeg lige. (ironi kan forekomme) Klaus
|
|
 |
Lennon
Guld medlem
Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
|
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 17:54 |
Aim skrev:
wicca skrev:
Og shiiiit, nogle kommentarer på et simpelt spørgsmål om fælleskøb.  |
Samsung laver massere af kvalitets tv og har en fremragende service samt 0 pixelfejl garanti.
|
Der er vi så ikke enige . Samsung laver en masse gode mellemklasse LCD TV, - men ingen frontlinieprodukter . Rasmus Larsen blev for nyligt spurgt om en uofficiel top 5 af LCD . Og han havde Samsung C8705 på en 5. plads . Det synes jeg ikke er prangende for Samsungs bedste LCD, når man tænker på deres markedsandele . Retfærdigvis er Samsungs plasma C7705 rangeret i toppen af bedst ydende TV lige PT . But who cares ? - alle køber Samsung . .
Mht god service,så fornemmer jeg absolut ikke, at Samsung fortjener nogen priser .Specielt støjproblemet på sidste års 58PS855 er blevet håndteret aldeles utilfredsstillende for kunderne .
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 12-Januar-2011 kl. 18:12 |
joeblach skrev:
Det jag havde i tankerne var UE46C7705 eller 8705...... |
Du har ikke overvejret de større LED tv fra LG, som er ret flotte og ligger helt top (LCD/LED) nå vi snakker billede kvalitet.
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 09:50 |
Aim skrev:
wicca skrev:
Og shiiiit, nogle kommentarer på et simpelt spørgsmål om fælleskøb.  |
Enig
Det er flueknepperi, og de fleste herinde har sikkert ikke set flertallet af de tver de sidder og rakker ned på. Det er baseret på noget der måske var tilfældet for 3-4 år siden, hvilket er en meneskealder i den branche. Samsung laver massere af kvalitets tv og har en fremragende service samt 0 pixelfejl garanti. |
Fuldstændig enig...det er så påtagede holdninger,som er til at brække sig over.De læser sig til hvad de skal mene,og det kan der ikke laves om på.Personligt er jeg ikke helt pjattet med de kalibrerede indstillinger,jeg har selv indstillet mit Pioneer og brugt meget tid på det.Da jeg købte mit Pioneer var det afgjort den bedste fladsklærm på markedet,men jeg mener ikke det er så ligetil længere....der er altså en hel del fordele ved lcd også.Af markedets plasma skærme p.t,kan jeg faktisk bedst lide 7705-men det kan man jo heller ikke mene,da vt20 er testet til at være bedre.....!
Jeg hverken anbefaler eller fraråder noget tv som jeg ikke selv har set live.....gid der var flere der ville holde sig til det princip..
lrev
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
Lennon
Guld medlem
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 15:06 |
Der er en glimrende brugeranmeldelse ovre på flatpanels.dk . Et af de få tilfælde hvor en bruger har begge teknologier side-by-side i sit eget stuemiljø . Her drejer det sig om Samsungs LCD/LED C8705 og Samsungs plasma C7705 .
Ellers gir jeg netop ikke meget for brugeranmeldelser/erfaringer, da de typisk først og fremmest forsvarer brugerens valg. Og samtidigt savner de i høj grad sammenligningsgrundlag . Nej lad os få nogle seriøse test i stedet!
|
Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
 |
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 16:26 |
@Irev -Bare alle var som dig, så kunne der måske være lidt spændende læsning herinde. Men så længe folk ævler op om plasma hver gang, bliver det nok desværre ikke anderledes.
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 17:15 |
pipper skrev:
Men så længe folk ævler op om plasma hver gang, bliver det nok desværre ikke anderledes. |
Og så længe brugere ikke tager det konstruktivt til sig at andre har en anden mening om tingene, i stedet for at kalde andre brugeres indlæg for ævl, så bliver det nok desværre ikke anderledes. Klaus
|
|
 |
Lennon
Guld medlem
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 17:31 |
pipper skrev:
Men så længe folk ævler op om plasma hver gang, bliver det nok desværre ikke anderledes.
|
I det øjeblik at bedst billed performende TV produceres på en anden teknologi end plasma, vil alting blive meget anderledes . . .
|
|
 |
Per S
Bruger
Oprettet: 10-Februar-2009
Point: 79
|
Sendt: 13-Januar-2011 kl. 17:53 |
Jeg kan slet ikke genkende den kritik af Samsungs LED skærme... Jeg har selv haft et UE-40B6050 i lidt over et år nu, og synes stadig der er et fremragende billede på. Jeg kiggede også på nogle plasma skærme da jeg skulle vælge, men synes Samsungen havde langt flottere billede.
Pointen... Ud og kig selv :) Har også set det pågældende 46" her forleden, godt valg i mine øjne 
|
 |