Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Tape Connection
Branche Medlem
Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:09 |
jetdirect skrev:
det her fælles indkøb lyder lidt som man siger man har 200 bokse og så når det kommer til stykket har man ikke det man lover. |
Mja, både og. Vi sagde at vi havde 100 optagere, og det havde vi. Da der så blev brug for flere sagde vi at vi havde 100 mere, og det havde vi så ikke helt - det vil jeg ikke løbe fra. Det er en fejl fra vores side at vi har lovet mere end vi kunne holde.
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
|
Stouenberg
Bruger
Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:09 |
jetdirect skrev:
Den blev taget med hjem fra forhandleren ,men er røget retur igen pga ventetiden ved livetv på 1min er for høj desværre . |
- ja jetdirect, vi har jo læst at du er en utålmodig sjæl...
Redigeret af Stouenberg - 19-Maj-2006 kl. 11:20
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse...
|
|
Prasmus
Guld medlem
Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:24 |
Stouenberg skrev:
- ja jetdirect, vi har jo læst at du er en utålmodig sjæl... |
Jeg venter også på der kommer en recorder hvor jeg kan se udsendelsen før den er optaget
Sorry, kunne ikke dy mig
jetdirect: Misforstå mig ikke, 1 minut er lagt tid, og hvis netop den
funktion er vigtig for dig, så er en eneste rigtige beslutning at købe
en anden recorder hvor tiden er kortere !
Mvh Peter
|
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:42 |
er 710 og 717 også sådan ,jeg har ikke prøvet dem eller skal man holde sig fra dem og vælge pioneer istedet for ?
|
|
Guests
Gæst
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:46 |
Otto, TC skrev:
jetdirect skrev:
det her fælles indkøb lyder lidt som man siger man har 200 bokse og så når det kommer til stykket har man ikke det man lover. |
Mja, både og. Vi sagde at vi havde 100 optagere, og det havde vi. Da der så blev brug for flere sagde vi at vi havde 100 mere, og det havde vi så ikke helt - det vil jeg ikke løbe fra. Det er en fejl fra vores side at vi har lovet mere end vi kunne holde.
|
>>Otto , nu vil jeg ikke træde i det men så burde i have stoppet fælles indkøbet ved de 100 maskiner som i havde og sat det i gang når i var klar med resten det kunne folk nok bedre forstå end som nu hvor mange bliver skuffede .
Redigeret af jetdirect - 19-Maj-2006 kl. 11:46
|
|
Wester
Guld medlem
Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:47 |
Jeg kan ikke anbefale dig at købe nogen. Du bliver aldrig tilfreds
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
Tape Connection
Branche Medlem
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:50 |
jetdirect skrev:
>>Otto , nu vil jeg ikke træde i det men så burde have stoppet fælles indkøbet ved de 100 maskiner og sat det i gang når i var klar med resten det kunne folk nok bedre forstå .
|
Hvis jeg havde VIDST at vi ikke fik leveret dét antal vi var blevet lovet, så havde jeg lovet noget andet... Der er på ingen måde tale om at jeg bevidst lover en kortere leveringstid for at få nogle handler i hus, jeg giver en leveringstid så præcist jeg kan ud fra de informationer jeg har til rådighed - ganske ofte viser det sig så bare at de forventede leveringstider ikke holder stik. Hvis jeg skulle undgå en situation som denne totalt, så skulle jeg sige til _alle_: "Jeg har ingen anelse om hvornår din vare kommer". Ville du stille dig tilfreds med dét, eller ville du presse på for at få mig til at FINDE en leveringstid?
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
|
Tape Connection
Branche Medlem
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:54 |
Dét jeg prøver at sige er: Der er forskel på skyld og ansvar. Jeg påtager mig det fulde ansvar for at optagerne ikke blev leveret til tiden, og erkender at det ikke er tilfredsstillende. Jeg siger så bare i samme åndedrag at jeg under omstændighederne ikke kunne have gjort det anderledes, og næste gang jeg står i samme situation vil resultatet være præcist det samme.
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
|
Stouenberg
Bruger
Oprettet: 18-April-2006
Point: 226
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 11:56 |
- modtaget og forstået Otto - nogle steder i hvert fald...
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse...
|
|
MrData
Ny bruger
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 15
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:08 |
jetdirect skrev:
og at man får 3 år hos tc kan jeg ikke bruge til noget ,det man har sparet hos tc kan hurtig ryge i fragt hvis den skal sendes til rep da den skal sendes forsikret med post danmark .
|
Nu er det faktisk sådan, at man som forbruger skal holdes "skadesløs" i reklamationssammenhæng.
Det er kun når du bruger dig af fortrydelsesretten, at du skal betale for fragten tilbage til forhandleren.
Ved reklamationer har du krav på at få dine - dokumenterede - udgifter returneret.
Så dddeeeeeeeeeeeeeeeeet.
mvh
Carsten, som er jævnt skuffet af sony optageren. Den skulle være åååh så brugervenlig. Og den er ligeså brugerirriterende som en clockradio. Hvad skal man bruge nummertastaturet til, når ikke man skal bruge det til at programmere dyret med.
|
|
Madman76
Ny bruger
Oprettet: 09-April-2006
Point: 23
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 20:47 |
Far her er meget glad, da konen modtog min flotte nye 720 kl ca. 13.38
og har sat den til og den spiller bare for godt. det var sku vente tiden vær og det med at når man pauser live tv vare 1 min, hmm forstår ik folk brokker sig over det, for hvis man skal ud at tømme blæren så går der jo nok lidt mere ind 1 min
|
|
Prasmus
Guld medlem
Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
|
Sendt: 19-Maj-2006 kl. 22:02 |
Hej Madman76
Tillykke med "den lille nye"