recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!!

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 12:06

Det der kørte på S'eren, da jeg kiggede var blandet. Jeg mener jeg så følgende: Fodbold, sejlads, kickboxing, sanger, bilræs. Det var, hvad jeg lige kunne huske fra udsendelsen. Det kørte i loop.

Var det det samme du så Fumse?

Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 12:44
Nej.... det var et "Før udsendelserne starter billede" ligesom DR2 har inden de sender udsendelser. Men som sagt jeg kan kun formidle det jeg så.... og det svar jeg fik.... var også mere interesseret i V40'eren, så det var den jeg brugte det meste tid på, men så dog blot lige et minuts penge på S40'eren... Men du kan jo altid ringe til Sony Roskilde hvis du vil have det oplyst.

Redigeret af fumse
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 16:15

kan jeg få en melding tilbage, om hvor helst vil købe deres fjernsyn henne... i Tyskland, hos AudioSound.dk eller i et sonyCenter.

Jeg får priserne fra Audiosound på V32 i morgen, og i Sonycenteret kan det kun komme ned på 16500.- hvilket jeg ved er en tudse i overkanten for dem der har mailet mig...

Skriv lige i tråden her, da der ellers går ged i koordineringen af det. 

Til top
Bravia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 16:50

Hej Alle.

Jeg er mest til Tyskland. Jeg mailer lige til technik-direkt.de og forespørger dem vedr. fælleskøb.

Lars.

Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2005 kl. 16:55

http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/DE/Pr oduct/7778683?pid=idealo koster V40 kun 2574,99 (eller 2574,99 x 7,4628 = 19216,7 kr)

hvis man endelig er til det helt billige.....

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 08:41

Hey

Super initiativ.

Er meget interesseret i 32' V modellen og helst i en butik.

Lige et spørgsmål. Læste i en post her på recordere, at Sony har 0 pixelfejls tolerance i den nye serie. Er dette korrekt??

Hvis vi laver et fælleskøb i Sonycenter, så syndes jeg vi skal presse dem på prisen af vægbeslag og forsikring. Det har ihvertfald lykkedes ved et andet fælleskøb (pioneer 630 recorder).

 

/Kofoed

Til top
torben1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 09:53

Hej

Jeg er også interesseret i fælleskøb af enten v32 eller v40. Med en afstand til skærmen på godt 3 meter siger de kloge, at det er midt imellem. så jeg er ikke hlt klar på hvilken variant endnu.

Vil også helst købe i en forretning da det er min erfaring, at de næsten altid vil matche online priser hvis man går lidt til dem.

 

/Torben

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9332
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 12:08

Hej

Måske i burde købe Jyllandsposten i dag, der er en test af det TV i er ved at købe, sammenlignet med toppen fra Philips og Samsung.

mvh L

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 14:56

Super Lahan.

Tak for det.

 

/Kofoed

 

Til top
Bravia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 15:07

okay. Købte Morgen fasisten Jyllands pesten.

Øh...... Hvad er jeres konklusion ? Positivt eller negativt mht. til Sony V40.

Man kan jo stort set bare se overskfiten : Svært valg mellem nye skærme.

For mig var der intet nyt under solen. Lyden vidste jeg var et svagt punkt, ligesom analoge antennesignaler.

Lars

Til top
Bravia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 15:23

Hej torben1

Jeg tror det bliver svært at for div. sony centre (hvis det er dem du mener) at matche online priserne.

Audiosound har vist tilbudt 22000,-. kr. Der skal nok mere - som Wuffer siger - presses priser på vægbeslag og forsikring.

Hvis sony center solgte til 22 kilo købte jeg i dag.

Lars

 

Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2005 kl. 23:06

der er kommet et par tilmeldinger i dag, men ingen audiosound priser... derfor rykker jeg lige deadlinen til tilmeldingen til på søndag... da jeg så regner med at have de priser vi kan regne med (inden den sidste del af forhandlingen, som folk skriver kan der nok fifles med priserne på beslag eller andet...)

Vedr. priserne sonycentre vs. onlinehandel... så mener jeg også de vil have svært ved at følge dem prismæssigt, og måske er det også forskellige kundesegmenter de henvender sig til... de lidt ældre mennesker, gå måske blot ned og ligger en 27.999 kr. for en V40 model, mens os andre, bruger enorme kræfter blot for at hive den en tudse ned under de annonceret 23.500.- Og jeg tror ikke vi kan ændre meget ved den pris, men måske nok mere ved beslag m.m. - igen det afhænger af hvormange der tilmelder!

Jeg takker for tilmeldingerne, og lover at opdatere i løbet af aften/natten (er lige kommer hjem fra arbejde ;-).... og skal nok svare på de folk der har sendt mail i dag....

Thomas/fumse

PS... for dem som måtte have købt avisen.... Lahan nævner... kan i ikke referere kort hvad konklusionen er... ikke så meget at det ændrer noget ved mit valg, men det skader ikke at lytte!

Forresten fik jeg dette svar fra Sony Center Roskilde;

Hej Thomas

Tak for din henvendelse – vi er meget glade for kontakten – men vi har tøvet lidt i dette tilfælde p.g.a. flere ting.

Apparaterne er helt nye og leveringssituationen er meget begrænset på denne side af jul.

Vi kan ikke i skrivende stund, få oplysninger fra Sony om en forbedret levering og derfor tør vi ikke gå ind i en aftale med jer lige nu. Da det vil give utilfredse kunder, når vi ikke kan levere.

Vi har allerede en del forudbestillinger på modellerne – specielt V32 bliver en mangelvare.

Endnu engang tak for henvendelsen – men vi kan ikke efterleve store ordrer med den viden vi har på nuværende tidspunkt.

Masser af hilsner

Fra alle i Sony Center Roskilde

Leif Nielsen

PS Det er ret ærgerligt for os – at vi ikke kan være med på en frisk handel. Vi har et håb om, at vi måske kunne være endnu friskere, hvis købet blev udsat til omkring årsskiftet.

Vi takker for jeres indsats SCR... men jeg kan nok IKKE vente til næste år ;-)

 



Redigeret af fumse
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu