recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb: Sony V40A10E og V32A10E!!!!!!

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2005 kl. 10:37

V32 for 15800 i et sonycenter (rødovre)!!!!

Helt OK....

Sony V32A10 Kan skaffes for 15.800 i et etableret sonycenter.... Det er den seneste pris.... Jeg køber sammen med 3 andre V40 i dag, men skriv til mig, hvis i stadigvæk vil have V32A10, som altså kan skaffes til ovenstående pris...

Mvh

Thomas

Redigeret af fumse
Til top
CeeSup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2005 kl. 14:24

Fra: fumse
"Som jeg nævnte et eller andet sted i tråden... Hvis man går efter den billigste pris, så er det tyskland, eller expressdelivery.dk (den billigste herhjemme)... men vi går efter den tryghed der ligger i at have en forretning (måske gammeldags, men sådan er det ;-)..."

He he, ja, dårlig reklame er som bekendt bedre end ingen reklame... Nej, de er ikke de billigste overhovedet - tværtimod.
Jeg går dog ligesom dig ind for at bevare butikkerne...

Redigeret af CeeSup
Til top
micki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2005 kl. 16:15

expressdelivery har i øvrigt sat sin pris tilbage igen (efter 2x1000 nedsættelse på 2 dage) ... det virker lidt uldent men nu er de ihvertfald ikke billige mere

/Kim

Redigeret af micki
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2005 kl. 17:32

UPDATE:

I dag var jeg i Sony Rødovre sammen med Lars (aka Bravia), for at bestille 4 stks. V40. Prisen landede på 23000 rent, og så fik vi nogle hundrede kroners afslag på beslag. Vi skulle gerne modtage 4 stks. i næste uge (blev vi lovet - ca. onsdag/torsdag)! Prisen skal ses i lyset af at Express Delivery (hidtil billigste), nu har sat prisen op til næsten det samme... og her taler vi om en internetvirksomhed, og ikke et etableret sonycenter, hvor vi nu har købt det i....

For dem der måtte være interesseret i en V32, så kan de som nævnt fås for 15.800.- samme sted, hvis i referer til fælleskøbet... til sammenligning kunne AudioSound.dk, skaffe dem tuk 15.290 (minus 500.- ved fælleskøb), men fælleskøbet er jo røget + AudioSound.dk først kunne levere dem til jul.

Jeg mener at jer der overvejer at købe enten et V40 eller V32, bør tænke jer godt om. Vil i gå efter den billigste pris, eller vil i gå på kompromiset, i et sonycenter... vi har taget den sidste, og endt med en pris alle parter var enige om. Om fjernsynet så lever fuldt op til ens krav, får vi først at vide næste uge, men vi har via dette forum, fået undersøgt dets svagheder og styrker i en grad, det vil have været svært at gøre hvis vi ikke var en del af forummet (eller andre forum).

Thomas (fumse)

KIM (Micki) - jeg har sendt dig en mail om bestillingen - du bedes tjekke og svare tilbage!

Redigeret af fumse
Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 13:32
Hvad var vejledende pris i Sony Rødovre?. På Sony Roskilde's hjemmeside står tv'et til 28.000. Hvis de har samme pris, så er det en pæn rabat at få - næsten for meget vil jeg mene :)
Til top
micki Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 14:04
Vejledende pris er 28.000 ... eller ganske få kroner under
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 14:51

Oprindeligt skrevet af Enfen Enfen skrev:

Hvad var vejledende pris i Sony Rødovre?. På Sony Roskilde's hjemmeside står tv'et til 28.000. Hvis de har samme pris, så er det en pæn rabat at få - næsten for meget vil jeg mene :)

Hehe... for meget? Isåfald så kan du jo ringe til dem, og spørge om du kan være med i fælleskøbet. Hvis du er hurtig, kan du sikkert få en med samtidig som vores!!!! http://sonycenter.dk/Rødovre.aspx  

Du skal huske at den DVB-T tuner der kommer i V40A11E serien, reelt ikke kan bruges til noget, såfremt du får dit tv-signal ind via kabeltv eller satellit (men kun hvis det er via en stuenantenne).

Endvidere er der ingen der rigtig ved HVORNÅR 11E (DVB-T) modellerne af Sonys skærme kommer... Jeg spurgte Sonys marketingsdir. for et måned siden, og han svarede kategorisk - en gang i 2006. Og der skal du tage højde for, at du sagtens kan købe et Sony V40A11E både i Tyskland, Frankrig og så vidt jeg husker har de fandens svenskere også mulighed for det - men Ulrik Petersen nævnte at det ikke var sikkert at de virkede optimalt... som flere klogere hoveder (hvad TV angår ;-)) har skrevet herinde, er det bl.a. et spørgsmål om den middleware (software) der bliver benyttet m.m.

Ja selv det europæiske SonyStyle (sonys direkte online shopping) oplyser i den danske del, at man kan købe et V32A11E (17.999.-)... men jeg tror nu det er en fejl... de reagere heller ikke når man skriver til dem (har gjort det adskillige gange). tjek også den her... jeg tror nu den ikke kan bruges herhjemme endnu, i hvertfald kan du ikke være sikker på at EPG (Electronic Programming Guide) virker på den, da det netop er det middleware/software jeg henviste til før: http://sonycenter.dk/Roskilde/Forretningen/Digitalt%20TV/VTX -D800U.aspx 

Redigeret af fumse
Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 15:15

Som jeg allerede har skrevet, så venter jeg på A11E.

Selvom jeg muligvis ikke skal bruge den digitale tuner til noget lige nu, ved man aldrig, om det senere kan blive aktuelt. Hvis jeg kan undvære en settop boks, er jeg tilfreds. Jeg er ikke tilhænger af at have en masse forskellige ting koblet til mit tv. Slet ikke hvis det ødelægger muligheden for at optage fra forskellige kanaler, uden selv først at skulle ændre kanalen manuelt på eks. en satellit reciever.

Enten er 28.000 ikke prisen hos Sony Centeret i Rødovre, ellers er der bare mange der bliver taget godt og grundigt ved næsen. De sælger jo ikke med tab til Jer

Redigeret af Enfen
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Enfen Enfen skrev:

Som jeg allerede har skrevet, så venter jeg på A11E....[]...

, ellers er der bare mange der bliver taget godt og grundigt ved næsen. De sælger jo ikke med tab til Jer

Hej Enfen... jo jo det er jo op til dig selv mht. til A11E...

Vedr.  priserne... Så ER prisen på Sony V40A10E 27.999.- i samtlige sonycentre... også i Rødovre! Men du skal tænke på vi kommer 4 mand og bestiller for over 90.000kr. fjernsyn + det løse (kabler, højtalere m.m.). Det giver en større margen for forhandling... det samme aspekt er jo også oppe vedr. diverse banker, ift. storkunder har bedre muligheder for at forhandle en bedre rente end fru olsen, som er autoritetstro, og ikke tror det kan gøre en forskel at bare spørge om en lavere rente.

Jeg skal der til sige, at vi har mødt utrolig velvilje ikke kun i Rødovre, men også i de andre Sonycentre... og servicen er i top. Jeg fortryder ikke et sekund at jeg har købt den der, selvom jeg ved jeg kunne have sluppet 3000.- billigere i Tyskland. Men nu er det jo ikke en pakke tomme cdskiver til 100.- jeg har bestilt men et ret dyrt fjernsyn, så de penge er givet godt ud.

Endvidere er der jo også noget der tyder på at foretninger som Express Delivery.dk skruer prisen op og ned... måske fordi de følger med på dette forum, hvem ved... måske fordi de har set at der er en stor efterspørgsel på V40'eren...

Til top
Jodder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Februar-2004
Point: 103
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2005 kl. 23:18

Efter at have krydsforhørt Fumse (Thomas) skal jeg vist lige have kigget de der Sony lidt efter i sømmene

hygge

Kim

Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2005 kl. 14:42

Oprindeligt skrevet af fumse fumse skrev:

Nu ville jeg ikke selv handle hos Express Delivery - Det har jeg prøvet en gang og det var ingen succes. De har ingen telefonsupport, selvom det jo bare er Midtdata i forklædning.

Jeg køber også selv uden tvivl fra en dansk butik. Det har jeg det bedst med, hvis der nu skulle opstå problemer.

Redigeret af Enfen
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 22:49

Nåh Jodder...

Var du ude og se V32/V40 modellen??? Er da interesseret i hvad du syntes - din uforbeholden mening naturligvis?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu