|
Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
jimjim86
Bruger Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2012 kl. 22:16 |
Hej Nogen interesse i fælleskøb af: Western DigitalMy Book Live Duo WDBVHT0060JCH NAS, 6 TB, HD 3 TB x 2, RAID 1, Gigabit Ethernet |
|
festaben
Bruger Oprettet: 17-Juni-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 199 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ikke afvisende. Har du fundet nogle reviews???Har selv haft kig på denne: Netgear ReadyNAS ultra 2 Plus
|
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
En af mine kammerater ejer en - den funger super. De reviews jeg har læst er kun positive - og til mit forbrug er det den perfekte løsning :)
|
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.ereviews.dk/western-digital-my-book-live-duo/
Enesta hale jeg lige ser er at den kan blive lidt varm - men igen, det kan omgås ved placering og en smule omtanke :)
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du nogen priser ?
|
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
vejledende pris er 3200 Men hvis du mener indhentede tilbud så har jeg ingen - vil først se om der overhovedet er grundlag for det :)
|
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
til orientering så køber jeg WD'en starten af næste uge - så jeg er ikke med på fælleskøb med mindre der viser sig en interesse inden da :)
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meld endelig tilbage, når du har leget lidt med den. Jeg søger selv en NAS, og denne koster fx. det samme som en DS212+...forskellen er "bare" lige, at WD inkluderer 4TB :D
Mon den kan arbejde sammen med SONOS/Squeezebox?
Redigeret af Ukke - 29-April-2012 kl. 21:17 |
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
Har modtaget den og den virker perfekt - lille detalje - det ikke 4 tb, men 6 tb :)
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad gjorde udslaget for, at du valgte WD Duo fremfor fx. en Synology eller Qnap?
Redigeret af Ukke - 29-April-2012 kl. 21:19 |
|
jimjim86
Funktioner
Tak(0)
|
Kan varmt anbefales
|
|
Queenyard
Bruger Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jimjim86
Håber du vil tage dig lidt tid til at hjælpe mig lidt ... Jeg er efterhånden en smule tændt på en investering af WD My Book Live Duo, men har lige et par spørgsmål og jeg kan se du har anskaffet dig "dyret" og er godt tilfreds ...
Det var hvad jeg lige havde nu (måske der kommer flere) Ser frem til dine svar Per
|
|
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box PS3 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |