recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb Western Digital - My Book Live Duo
    Sendt: 23-April-2012 kl. 22:16
Hej
 
Nogen interesse i fælleskøb af:
Western Digital
My Book Live Duo WDBVHT0060JCH
NAS, 6 TB, HD 3 TB x 2, RAID 1, Gigabit Ethernet

 

Til top
festaben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér festaben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 15:11
Er ikke afvisende. Har du fundet nogle reviews???
Har selv haft kig på denne: Netgear ReadyNAS ultra 2 Plus
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af festaben festaben skrev:

Er ikke afvisende. Har du fundet nogle reviews???
Har selv haft kig på denne: Netgear ReadyNAS ultra 2 Plus
 
En af mine kammerater ejer en - den funger super.
 
De reviews jeg har læst er kun positive - og til mit forbrug er det den perfekte løsning :)
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:13
http://www.ereviews.dk/western-digital-my-book-live-duo/
 
 
 
Enesta hale jeg lige ser er at den kan blive lidt varm - men igen, det kan omgås ved placering og en smule omtanke :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:54
Har du nogen priser ?
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har du nogen priser ?
vejledende pris er 3200
 
Men hvis du mener indhentede tilbud så har jeg ingen - vil først se om der overhovedet er grundlag for det :)
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 14:00
til orientering så køber jeg WD'en starten af næste uge - så jeg er ikke med på fælleskøb med mindre der viser sig en interesse inden da :)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 19:56
Meld endelig tilbage, når du har leget lidt med den. Jeg søger selv en NAS, og denne koster fx. det samme som en DS212+...forskellen er "bare" lige, at WD inkluderer 4TB :D

Mon den kan arbejde sammen med SONOS/Squeezebox?




Redigeret af Ukke - 29-April-2012 kl. 21:17
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Meld endelig tilbage, når du har leget lidt med den. Jeg søger selv en NAS, og denne koster fx. det samme som en DS212+...forskellen er "bare" lige, at WD inkluderer 4GB :D

Mon den kan arbejde sammen med SONOS/Squeezebox?


 
Har modtaget den og den virker perfekt - lille detalje - det ikke 4 tb, men 6 tb :)
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 21:19
Hvad gjorde udslaget for, at du valgte WD Duo fremfor fx. en Synology eller Qnap?

Redigeret af Ukke - 29-April-2012 kl. 21:19
Til top
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimjim86 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hvad gjorde udslaget for, at du valgte WD Duo fremfor fx. en Synology eller Qnap?
Det gjorde dels anbefalinger og den brugervenlighed og ekstremt nemme tilgang der er til WD'en. har haft den i omkring 1 måned nu og den spiller MAX - simpelthen den bedste investering jeg har gjort længe. Den lille anke jeg havde angående køling og at den til tider skulle blive ret varm har jeg slet ikke oplevet, placeres den bare med en smule omtake er der ingen problemer på det område!
 
Kan varmt anbefales
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 12:10
Hej Jimjim86

Håber du vil tage dig lidt tid til at hjælpe mig lidt ... Jeg er efterhånden en smule tændt på en investering af WD My Book Live Duo, men har lige et par spørgsmål og jeg kan se du har anskaffet dig "dyret" og er godt tilfreds ...
  1. Støj Niveau ? Jeg har i dag en Linksys Media Hub ... Dennes blæser larmer en del og da den står i stuen sammen med mit tv er dette ikke optimalt. Larmer My Book ??
  2. Fjern adgang .. Jeg kan forstå man kan sætte den op, så man via nettet kan få fjern adgang til sine filer fra en PC. Er det muligt at sætte brugere op, så man f.eks. kan lave biblioteker som f.eks. venner og familie kan tilgå ? Hvis ja har du erfaringer med hvilken hastigheder man kan down og up loade med ved fjern adgang ?
Det var hvad jeg lige havde nu (måske der kommer flere)

Ser frem til dine svar

Per
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu