|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The king ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() Sendt: 19-September-2007 kl. 11:56 |
Hejsa. Vi er 2 gutter der er igang med at købe Philips 37pfl9732d. Vi har en dialog igang med www.lcd.dk og de skal nok lave en helt vildt skarp pris til os. Så skriv en besked til mig om, om det skal være 37, 42 eller 47" i gerne vil have. Det er ikke bindende, så kom frisk. Mere end 2 = bedre pris... og det er jo det vi kan li... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
"Speciale: Opkøb og salg af restpartier" Jeg vidste ikke, at 9732 allerede var så gammel... |
|
![]() |
|
The king ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Haha.... nej du har ret, men jeg har snakket med dem og handlet der et par gange og de har også alle de nye modeller.....
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er der slet ikke flere der vil være med til at handle billigt ind....?? Jeg har snakket med dem idag, og de skulle meget gerne komme med en pris til os 5 som er med, men det ville da være sjovere at være en kæmpe flok og så få prisen længere ned....
![]() |
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hvis du nu kunne komme med en ca pris, kunne det være der var flere der bed på.....
![]() |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |