|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2005 Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 06-December-2008 kl. 18:24 |
Hej Jeg har netop købt et FloppyDTV C/CI DVB-C, men har det problem at min pc ikke kan finde nogen kanaler, hverken i Vista MCE eller i Firedtv Kortet lyser grønt lige indtil jeg begynder at søge efter kanaler. I Firedtv er der heller ikke noget signal i signalbjælken. Jeg har dog forsøgt at sætte pc'en i det første stik i huset, uden held. Det er købt med et viacces cam skulle virke med tdc/yousee som jeg har. i Firedtv support tool can jeg ganske vist ikke se cam'et, men derfor burde jeg vel finder kanaler alligevel Jeg har installeret kortet efter patriarkens guide. Jeg bruger Vista home premium Er der nogen der kan hjælpe? på forhånd tak! |
|
![]() |
|
![]() |
Nu skete der lidt fremskridt. Firedtv skriver fortsat intet signal når den søger og skriver også at den intet finder, men efterfølgende kan jeg se at den har fundet DR1 og DR2. Kanalerne viser dog ikke noget Kortet lyser også fortsat rødt |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du brugt den medfølgende strømforsyning? Har du installeret den sidste firmware? Hvilken 1394 controller har du? (skal helst være en VIA, Texas er ikke så godt) Din FireDTV skal lyse grønt!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er korrekt at Firedtv skal lyse grønt, men i VMC er det KUN når tuneren er i brug den skal lyse grønt...Ellers defaulter den til rød.
Du skal søge på den rigtige Transponder.....Yousee=6875 full Redigeret af Patriarken - 07-December-2008 kl. 08:09 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
1394 controller? Jeg har et Asus P5Q-EM kort. Jeg valgte yousee transponderen da jeg installerede driveren. Jeg kan finde ca. 25 kanaler via firedtv viewer (dog intet billede), men intet i VMC. Kortet skifter lidt imellem at lyse grønt og rødt. |
|
![]() |
|
![]() |
Det må da vist være svaret: OHCI Controller: |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Min anbefaling er at prøve med en anden 1394 controller. Jeg er dog lidt på tynd is her, da jeg ikke har kabel og ikke kender din 1394 controller, men jeg har selv oplevet at jeg ikke kunne se mine FireDTV kanaler. Så skiftede jeg controller, reinstallerede og pling, så var de der. Men det er ikke en 100% videnskabelig reference. Ville være glad om Patriarken kunne bidrage her. Han har FireDTV til kabel |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu prøvet som et sidste forsøg at prøve med BDA driveren i stedet og sagetv og vupti! alle kanaler bliver fundet. Nu bliver det andet problem så bare relevant. Det ser ikke ud til at cam'et bliver registreret. FireDTV support tool skriver dette: Frontend Status: Frequency.: 490000 kHz, Sig.Str.: 100%, BER: 0 Locked : YES CAM Module: Det er vel i så fald cam'et det er galt med? |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Helt banalt... har du skubbet CAM kortet ordenlig ind? Det kan gå lidt trægt. |
|
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det skulle jeg da mene. Hvis jeg tager det ud skriver den "no cam module" el. lign. og hvis det sidder i skriver den ovenstående (cam module:) Jeg har forsøgt at vende og dreje og gøre ved, men det vil kun gå helt i på én måde |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |