Hej.
Jeg har købt en HTPC som består af følgende:
Gigabyte GA-MA78GM-S2H, 5000+ EE, 2 GB Ram,500Gb HD og et Floppy DTV kort med Viaacess cam fra MM Vision.
Jeg køre med windows sp3 og mediaportal nyest version, som HTPC software. Codec har Jeg Power DVD og FFdshow installeret. Jeg har scannet og finder næsten alle de kanal jeg har. Dog savner jeg Cartoon network og Jetix og Kanal 6 + plus at HD Kanaler er sorte, men der er lyd på. FFdshow står default til og håndteret dette
Jeg bor i Struer området. Jeg har prøvet og scanne flere gange uden forbedring. Søger på Symbol rate 6875 eller hva der kaldes er ikke så god til Digtal Tv termer sry. Prøver og indhente det. Jeg skiftet mit antene kabel til et kabel fra AV experten, som skulle være dobbelt skærmet. Jeg har fået målt mit signal af en TDC mand. Det viste sig, at signal var godt nok til min gamle selector, som også finder de manglende kanal og alt køre ok på selector. Jeg køre kun med HTPC på antenne. Ikke noget med selector eller radio koblet til.
Håber ikke det var en forlang smøre vil gerne give de informationer der skal bruges. Har i en ide til, hvad jeg kan gøre for og få de 3 kanaler tilbage eller bare en af dem.
Redigeret af Schumi112 - 19-April-2009 kl. 22:18