Hej
Først må jeg beklage at oprette endnu en tråd om emnet.....
Jeg har kigget lidt forum'et men kan ikke finde svar på mine problemer.
Kortet blev fundet og installation forløb, tror jeg, udemærket.
Jeg bruger mediaportal, og kan se at den finder kortet, men jeg kan ikke få den til at finde nogle kanaler.
Jeg formoder at det i config. er television Capturecards/Autotune, hvor jeg så vælger danmark-TDC. Når jeg trykker scan, så farer det igen uden at finde noget som helst ?
Jeg er også lidt bekymret over at dioden i fronten af floppydtv slet ikke lyser... ?
Kører jeg commeninterface programmet der fulgte med står der bare floppydtv. og jeg kan ikke gøre noget i menu'en, og der står ikke noget i ruden "mmi" og trykker jeg på "enter CI menu" sker der ingen ting.
Jeg har kørt firedtv support tool og fået følgende ud:
------------------------------------------------------------ -------------------
Digital Everywhere Support Report: (1. 0. 8. 0)
------------------------------------------------------------ -------------------
Generated on (Y/M/d): 2009.06.14
FireDTV / FloppyDTV devices:
devices found: 1
Status for device 1
Model : FloppyDTV C/CI
GUID : 0x001287002600151C
HW Ver.: 01.26.01
FW Ver.: 1.3.0 Build 44650
Driver : 4.8.0 M
Frontend Status:
Frequency.: 0 kHz, Sig.Str.: 0%, BER: 0
Locked : NO
CAM Module: J
Windows System Information:
OS Path: C:\WINDOWS
OS Version:
Microsoft Windows XP, Service Pack 3 (Build: 2600)
Media Center Edtion
OHCI Controller:
Manufacturer: Texas Instruments
Description: Texas Instruments OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller
Windows Hotfixes:
KB896626: not installed
KB885222: not installed
Update Rollup 2 for Windows XP Media Center Edition 2005 - installed
KB919803: not installed
MCE Plugin:
Plugin Version 2.0.0.0
Service started!
FireDTV Transponder List:
Transponder List found:
Cable
FireDTV Tools:
Common Interface
Path: C:\Documents and Settings\CTT\Desktop\floppy\Tools\CommonInterface.exe
Product Ver: 1.20.0.0
File Ver: 1.20.0.0
Min gamle selector kort er afmeldt, men floppydtv burde vel godt kunne finde kanalerne alligevel.
Håber nogen kan hjælpe og fortælle mig om det går galt i mediaportal eller problemet er noget andet.
Mvh
Christian - den irriterede begynder