recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FloppyDTV, Canal Digital, Vista MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFloppyDTV, Canal Digital, Vista MCE

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 10:25

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Note: MCenterfreak nævner at du skal bruge den eksterne stømforsyning. Dette kommer imidlertid an på din Firewire Controller:
Hvis den sidder i en laptop skal du i udgangspunktet bruge strømforsyningen, men på en stationær computer behøver du i udgangspunktet ikke(Jeg benytter ikke Strømforsyning på mine Firedtv'ere)

Der sker dog intet ved altid at have strømforsyningen tilkoblet, da dette sikrer at boksen får de 12 volt som den skal have.

Jeg har en Medion stationær (MD8800), og der virker det ikke uden strømforsyningen. Kan selvfølgelig være en defekt på min maskine 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jan_engrob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Marts-2009
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2009 kl. 12:36

Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Vær opmærksom på som det også står nævnt i denne tråd at visse firewire controllere dem med TI Chipset kan have problemer med FireFloppyDTV. Dette nævnes i øvrigt også på DE's hjemmeside. (Selv har jeg dog en TI Firewire Controller og har ikke oplevet nogen problemer)

Mit bundkort er et: GA-E7AUM-DS2H med en T.I: TSB43AB23 chip. Ved ikke om det er den der giver problemer, er gået igang med at geninstallere det hele igen. Så må vi se om det hjælper

Update: Har lige opdaget at FireDTV support skriver to forskellige ting alt efter om CAM modulet er i eller ikke.

Når den ikke er i skriver den:

"No CAM Module inserted"

og når den er i:

"CAM Module: "

Så den registrere altså at der er et modul i, men ikke hvad det er for et.

HMM

Redigeret af jan_engrob - 09-April-2009 kl. 17:23
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2009 kl. 22:33
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med mit CAM problem f.eks ved at fortælle hvordan jeg definitivt kan tjekke om modulet virker.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 22:04
Prøver lige at skrive en sidste gang i håb om der er en eller anden der ude der kan hjælpe mig. Kan ikke finde på andet, ellers må jeg jo prøve mig og købe et nyt CAM men det ville være 500 kr ud af vinduet hvis det ikke er der problemet er.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 11:13
Skriv en PM så kan du låne mit CAM et par dage til aftestning. Det er et Dual CAM (Conax og Irdeto) som jeg har fået af Patriarken, og det virker 100% (med DVBViewer) hos mig
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu