|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() Sendt: 27-November-2008 kl. 22:48 |
Jeg har et lille problem med mit helt nye FloppyDTV med Viacces CAM (pakken fra MM-vision). Efter en kort periode virker de kodede kanaler ikke længere, i Medieportals TV-server siger den "Preview failed channel scrambled". Efter jeg har trukket CAM ud og sat det ind igen virker det igen i en kort periode. Er det bare retur med både FloppyDTV og CAM eller er der andre der har løst problemet på en anden måde?
Desuden kunne jeg godt tænke mig et hurtigt tip til at få EPG til at virke - den henter ingen info. |
|
Samsung UE55F8005 - Onkyo TX-SR605 - HTPC - Jamo A-405HCS5
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Næsten helt sikkert dit CAM eller det software der skal snakke med CAM den er gal med...
I firedtv tools folderen ligger der et program der hedder Commoninterface.exe, prøv at starte det op sammen med Windows og ha det til at køre HELE tiden. Dette skulle sikre kommunikationen imellem TV app og CI/CAM. Redigeret af Patriarken - 28-November-2008 kl. 05:39 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Kenneth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
tak, det vil jeg prøve lige om lidt :) |
|
|
|
![]() |
|
Stonewall ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Du skriver at det er i MediaPortal's TV server du får beskeden, er det Release 3 du har installeret? Hvis det er så skal du i TV Server configurationen sætte flueben i tv tuner med CAM. Hvad selv samme problem og fik det løst på denne måde.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er I RC3 og jeg havde sat flueben. Efter jeg har sat windows til at starte commoninterface.exe oplever jeg ikke samme problem. Det er også lykkedes mig at finde ud af noget med EPG så indtil videre ser det positivt ud. Et sidespørgsmål, er det muligt at sætte mediaportal til at starte med TV delen hver gang den sættes op. Redigeret af Kenneth - 28-November-2008 kl. 13:52 |
|
|
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Mig bekendt kan du kun få den til at starte i samme modul som du forlod den i. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |