|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Du skal IKKE vælge Yousee, du skal vælge 6875 fullscan transponderen. Hvis ikke du får alle kanaler med denne, så skal du manuelt tilføje de frekvenser/multiplexes der mangles.
Første entry(i en linie) er en DVB-T frekvens som MC scanner på, anden frekvens(i samme linie) er det kabelmux du vil have på en given MC DVB-T frekvens. Jeg kan ikke hjælpe dig med frekvenstabeller. Du kan selv lave en ved at installere bda driver og lave en blind scan på 6875 i"transedit". Gem disse data, afinstaller den alm bda driver og installer derpå MC driveren(vælg 6875 full)....Modificer ovenstående registryfil, importer den i registry, og gå ind i MC og scan. Arken out. Redigeret af Patriarken - 14-April-2011 kl. 23:34 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Ahh, men det var jo lige præcis det jeg manglede.. Altså hvor i regedit det skulle gøres.
Det må kunne laves i en reg fil, og så bare installeres.
Ja, det er jeg næsten klar over, at jeg skal igennem.. imponerende at man stadigvæk skal bruge den bda driver hver gang man skal lave noget "udenom". Jeg har til gengæld en Humax DVB-C receiver, som kan give mig disse oplysninger af sig selv, som jeg kan have kørende sideløbende med jeg laver regfilen. Det er nok lidt hurtigere.
|
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
Før find ud af hvilken frekvens de kanaler du mangler ligger på, gå ind i registreringsdatabasen under key [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\DigitalEverywhere\FireDTV\Transponder\Cable] pak din 5.7 driver ud, der finder du transponder for cable, se om dine frekvenser findes i registry ellers tag frekvensen fra 6875 og tilføj den i din registreringsdatabase. Du tager selvfølgelig lige en backup af registreringdatasen inden du piller.
|
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det er selvfølgelig også en mulighed.. Men som jeg nærmest kan læse mellem linierne, så er den 6875 full ikke helt så full alligevel. Så der bliver nok noget benarbejde i det alligevel. Det overlever jeg også. Det er jo præcis det samme, som dengang jeg brugte DVBviewer.
|
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Jeg hijacker lige jeres tråd... :)
Mit problem med floppyDTV kortet er at windows 7 slet ikke kan se kortet... Har i været ude for det? har prøvet 3 forskellige maskiner og ændret til legacy driver... No luck!
Redigeret af Tazman - 25-April-2011 kl. 15:42 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Floppy skal også have 12volt fra molex.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
:) Har naturligvis forbundet det korrekt... Har skrevet til mm-vision da i nok har ret i at det er defekt...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |