|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() Sendt: 16-Juli-2009 kl. 20:53 |
Hvordan får jeg floppydtv'et til at virke med dvbviewer? Når jeg vil skanne efter kanaler siger den bare ingen hardware tilgængelig. Jeg har windows 7 7100 installeret.
Redigeret af Monsterslam - 17-Juli-2009 kl. 09:34 |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
Ja nu har jeg så fået dvbviewer til at søge og den fandt også alle kanaler, men der er kun lyd ingen billed. What to do?
edit: Når jeg optager, kan jeg fint se de filer der bliver gemt, men hvorfor kan jeg ikke se live billederne? Redigeret af Monsterslam - 16-Juli-2009 kl. 22:18 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Vi kender ikke til dit DirectX/decoder setup....Ej heller kender vi til dit øvrige hardware...
Svaret kan være alt fra at trække nye kabler til at vælge noget i en drop down menu.... Redigeret af Patriarken - 16-Juli-2009 kl. 23:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hej Patriark Du har godt nok fået den gule førerkamsket på, men de der orange øjne kommer vel af for meget Fernet Brancha |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nej jeg får hård mave, opkast og smerter i lænden af Fernet Brancha. Det du ser, er en allergisk reaktion på boysenbærmarmelade, hvilken jeg ikke kan holde fingrene fra, på trods af min allergi.(Jeg labber det i mig) ![]() Redigeret af Patriarken - 17-Juli-2009 kl. 06:24 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Nu afprøver jeg det lige på min pc da jeg ikke har fået alle delene til mit mediecenter. Men hardware er: GA-X48T-DQ6 ati 4870 512mb Q9550 samsung f1 spinpoint DirectX er vel 10 når det er windows 7? Decoder - FloppyDTV? Uden programkort lige pt. Jeg har både billed og lyd på de kanaler jeg kan tage uden kort, men synes ikke det er særligt godt. Skal der bruges nogen andre drivere eller firmware? |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
![]() |
DVbviewer har en DirectX setting.... Denne instilles til "EVR" derudover indstilles dit grafikkort til en rigtig HD opløsning i 50 yhz dvs 1920x1080p@50hz, eller 1280x720p@50HZ.
Atis drivere står nogen gange lidt mærkeligt default...Det kan være nødvendigt at vælge Vector Adaptive deinterlacing, og pille lidt ved sharpness osv under video settings i ATI CCC. Note: Billedekvaliteten er stærkt afhængig af hvilken h.264/MPEG2 decoder du bruger...Denne decoder skal spille sammen med dit grafikkorts drivere, og dit fjernsyn... PowerDVD 7.3 og op for at få optimal billedekvalitet. Hvis du ønsker den seneste version af Powerdvd's decodere(9) og ønsker at bruge den med DVBviewer, skal du købe PowerDVD (9)codec pack... Redigeret af Patriarken - 18-Juli-2009 kl. 10:04 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har installeret denne, bare lige for at prøve det inden jeg køber. http://www.cyberlink.com/downloads/trials/powerdvd/download_ en_US.html Jeg kan se inde i dvbviewer at under mpeg tuner at den har valgt powerdvd9 så det må jo passe, billedet er også blevet en anelse bedre, så er det vel kun de sidste justeringer der skal foretages for at det spiller 100%?
Redigeret af Monsterslam - 18-Juli-2009 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg er ikke sikker på om du har det helt rigtige installeret. Den Codecpakke som Patriarken omtaler er denne. Men er du ude i noget du er tilfreds med, så ville det være dumt at købe noget andet.
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Det ser sådan ud i indstillinger http://www.billedeupload.dk/photo/2009-07/6b50f984/dvbviewer .png.html
h.264 er det ikke kun til hvis man har hd kanaler? Redigeret af Monsterslam - 23-Juli-2009 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men det er jo svært når du, som Patriarken også skriver, ikke giver alle oplysninger. Hvad er det du modtager? er det parabol, kabel, antenne. Hvilken udbyder? |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |