|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Jeg fik en mail i fredags fra Digital Everywhere om at
kortet er defekt og at jeg skal bytte/reparere det hos forhandleren. Måske den serie af blink som det giver, netop er udtryk for at kortet er defekt. Jeg har ikke haft tid til at gøre mere ved det (har været væk i weekenden), men har planer om at starte en RMA sag hos mm-vision som er dem kortet er købt af i næste uge. |
|
![]() |
|
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
Hej Okey det er træls, har siddet og læst lidt på DE forum, vi er ikke de eneste der har haft problemmer med kortet. De fleste beskriver det samme problem med at kortet har virket men lige pludseligt holder det op og bliver ikke fundet af computeren, nogle skriver at de har løst det ved at bruge en anden psu. http://forum.digital-everywhere.com/viewtopic.php?f=14&t =334 Tror nu mest på at det har noget med Firewire controlleren at gøre. MVH Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |