|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrbrunodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 15-Maj-2009 kl. 10:03 |
Jeg har købt et FloppyDTV og skulle gerne få det leveret idag, men jeg er kommet lidt i tvivl om codec. Skal man købe codec til, og hvis ja, hvilke og hvor? Systemet: Vista Home Premium, SP1 med TV feature Pack 2008, Stofa
/Henrik
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nej.....Men for at se HD i VMC skal du have byttet en dll ud... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mrbrunodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hvilken ?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
http://thegreenbutton.com/forums/1/296339/ShowThread.aspx Ellers kan du overveje W7MC RC.... Det kører ganske fornuftig. Jeg har netop konverteret selv. |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Tak for thegreenbutton linket, interessant tråd på 37 sider!
Tænk at man virkelig skal bruge hackede dll'er i Win7 for at vise H.264 i HD ? Det er noget man burde gøre med et forældet styresystem/program. Hvad i alverden har Microsoft tænkt på ? En release candidate i 2009 og som ikke kan afspille en H.264 fil uden uautoriserede dll filer.....det virker da lovende... ![]() Nu har jeg ikke læst hele tråden, men hvad er årsagen til denne begrænsning ? Redigeret af cloudy - 15-Maj-2009 kl. 14:09 |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal IKKE bruge hacks i W7, der virker det out of the box......Men du skal i Vista MC med TVpack..... Redigeret af Patriarken - 15-Maj-2009 kl. 15:36 |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
cloudy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
OK, min misforståelse, godt at de har fået mere styr på H.264 i Windows 7.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |