|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 13-Maj-2007 kl. 04:06 |
||
Jeg køre vista med floopydtv.Men der kommer kun 4 kanaler frem.Hvorfor?Jeg har gjort alt.Men ingen res...... Mit postnumer er 2500.Jeg håber, der er nogen der ude der kan løse det problem. Redigeret af drlaadla - 13-Maj-2007 kl. 04:07 |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Du skal ind i rediger kanaler og aktiver alle de andre. Det er fordi at de 4 som den finder, det er kanaler som ikke er krypteret. De andre er krypteret og kræver et CAM modul (det er selve det der kort/kortlæser). Og når du har det sat til, så skal du bare ind i rediger kanaler og aktiver dem. Simpelt, men et hulens stort arbejde, desværre.. Rigtig god fornøjelse |
|||
![]() |
|||
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
||
Nu kan slet ikke see de 4 kanaler som ikke er krypteret.Nu står de ind i rediger kanaler.Men de andre er væk.De var allesammen under rediger kanaler dagen før.Men nu er de væk.Der er heller ikke lys bag på floppydtv.Jeg finder heller ikke nogen kanaler når jeg prøver at søge dem |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Prøv at luk din maskine helt ned (dvs. den skal slukke helt) og så start den igen.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja.Nu jeg har gjort alt.Men der er kun de 4 kanaler jeg kan see under rediger kanaler.hvad skal jeg gøre mere?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det bedste bud det er at scanne igen.. evt. afinstaller floppydtv og så installer det på ny. Nu er du helt sikker på at dit CAM kort sidder i, ikk? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo jo,der sidder cam kort i.Det gøre ikke noget hvis man tag cam kort ude og sætte den ind igen mens computer er tændt?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
oh
Redigeret af drlaadla - 15-Maj-2007 kl. 10:44 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
||
Det ser også forkert ud... MCE plugin: No plugin found. Dette er nødvendigt for at skanne på DVB-C frekvenser.. Har du sat den til QAM 6875 Full under installation? FireDTV tools ser ud til at være installeret forkert.. Eller køre du det direkte fra Winrar?? Path: C:\Users\saleem\AppData\Local\Temp\Rar$EX00.156\ Fjern alt fra software fra digital-everywhere genstart, hent nyeste version fra deres hjemmeside og installere denne. Hvis du ikke kan få fjernet / installeret softwaren korrekt må du lave en ny installation af Vista. PS. CAM og smartkort har INGEN betydning for scanning af kanaler.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der opstår problemer når jeg prøver at installer MCE plugin.Den siger jeg har den allerede på min computer. Hvad er QAM 6875?Er det ikke cam kort du snakker om? FireDTV og FloppyDTV ikke det sammen?Hvad skal driveren hed helt præcis?Kan du skriveadressen til link her? Jeg har ellers brugt sidste nyt driver fra www.digital-everywhere.com under MCE driver setup (MCE 2005 and Vista MCE (32Bit) Driver Setup) Jo jeg har kørt FireTDVtools direkte fra winrar. Undskylde jeg spørge så meget.Det er første gang der er noget jeg ikke er helt med på.Det er en meget svært process.Fordi jeg ikke har MCE xp lort. |
|||
![]() |
|||
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
||
Når MCE plugin melder fejl, er det nok der din fejl ligger... QAM 6875 er den symbol rate TDC kører med, det vil installationen spørger dig om... FloppyDTV og FireDTV bruger samme driver intern vs. ekstern. Hent denne driver: http://www.digital-everywhere.com/cms/en/cms_daten/files/Set ups/FireDTV-BDA-MCE-Setup-3-2-0-Rel.zip Følg vejledning her til uninstall: http://www.digital-everywhere.com/cms/en/index.php Kør ikke setup.exe eller andre programmer fra winrar, men pak filerne ud først...!! Hvis dette ikke hjælper må du geninstallere Vista |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |