|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:21 |
Hej, Jeg har læst samtlige indlæg nu om FloppyDTV og kan ikke helt få svar på mit spørgsmål: - Hvis jeg installerer FLoppyDTV, skal jeg så deaktivere alle øvrige tv tuner kort i Vista MCE? Er der nogen mulighed for at have FloppyDTV kørende sammen med et andet tuner kort, så man har 2 tunere samtidig? 2 FloppyDTV kort er en mulighed og dyrt - og det kræver 2 TDC kort - og det var der vidst også problemer med... Drømmen er jo at se en Animal HD samtidig med at der optages en film på Canal + HD (forudsat hardware kan håndtere det...) Kan dette mon bruges: http://mediacenterexpert.blogspot.com/2006/09/tip-more-than- two-tuners-ramon-van.html Mhv Claus |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
du kan godt have 2 DVB-C tunere samtidig, men du kan vist ikke have DVB-C tuner og f.eks analog tuner i. men hvis du skal se en hd kanal og optage en anden hd kanal, skal det jo også være 2 digitale tunere uanset hvad. 2 floppyDtv med 2 cam og 2 tdc kort, skulle ikke være et problem, hvor har du set det henne? Redigeret af Pizzabager - 31-Oktober-2007 kl. 21:32 |
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Jeg læste det i et indlæg her, at TDC ikke ville lave 2 ens kort af frygt for at man skulle give det ene til naboen.... Men hvis Floppydtv emulerer DVB-T overfor MCE, så kan man vel sætte sådan et kort i også? Har jeg fået galt fat i det? Hauppauge MCE1300 er jo et kort, der både har analog og DVB-T. Hmm - jeg forstår det ikke helt... |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Hmm kan man ikke købe 2 stk TDC kort?, det har jeg ikke hørt om, jeg har kun et kort i min selector, men havde da selv overvejet en dual floppyDTV løsning, så det kan da godt være jeg skal sørge for at få det ekstra TDC kort først. Jeg ved ikke om man kan have et DVB-T kort i samtidig.. det er muligt, måske nogen andre kan svare?? |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Da ingen problemer med at købe 2 TDC kort, jeg fik mine uden problemer, endda uden at eje en selector Ib |
|
![]() |
|
Sadanset ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej, Man kan købe en SmartWi kortsplitter - jeg har ikek prøvet, men den har fået fine anmeldelser. Mvh. Bjørn |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |