recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FloppyDTV og andre tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFloppyDTV og andre tunere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Harder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Emne: FloppyDTV og andre tunere
    Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:21

Hej,

Jeg har læst samtlige indlæg nu om FloppyDTV og kan ikke helt få svar på mit spørgsmål:

- Hvis jeg installerer FLoppyDTV, skal jeg så deaktivere alle øvrige tv tuner kort i Vista MCE?

Er der nogen mulighed for at have FloppyDTV kørende sammen med et andet tuner kort, så man har 2 tunere samtidig? 2 FloppyDTV kort er en mulighed og dyrt - og det kræver 2 TDC kort - og det var der vidst også problemer med...

Drømmen er jo at se en Animal HD samtidig med at der optages en film på Canal + HD (forudsat hardware kan håndtere det...)

Kan dette mon bruges: http://mediacenterexpert.blogspot.com/2006/09/tip-more-than- two-tuners-ramon-van.html

Mhv

Claus

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 21:30

du kan godt have 2 DVB-C tunere samtidig, men du kan vist ikke have DVB-C tuner og f.eks analog tuner i.

men hvis du skal se en hd kanal og optage en anden hd kanal, skal det jo også være 2 digitale tunere uanset hvad.

2 floppyDtv med 2 cam og 2 tdc kort, skulle ikke være et problem, hvor har du set det henne?

Redigeret af Pizzabager - 31-Oktober-2007 kl. 21:32
Til top
Harder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2006
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 10:46

Jeg læste det i et indlæg her, at TDC ikke ville lave 2 ens kort af frygt for at man skulle give det ene til naboen....

Men hvis Floppydtv emulerer DVB-T overfor MCE, så kan man vel sætte sådan et kort i også? Har jeg fået galt fat i det?

Hauppauge MCE1300 er jo et kort, der både har analog og DVB-T. Hmm - jeg forstår det ikke helt...

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 15:33

Hmm kan man ikke købe 2 stk TDC kort?, det har jeg ikke hørt om, jeg har kun et kort i min selector, men havde da selv overvejet en dual floppyDTV løsning, så det kan da godt være jeg skal sørge for at få det ekstra TDC kort først.

Jeg ved ikke om man kan have et DVB-T kort i samtidig.. det er muligt, måske nogen andre kan svare??

Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 16:17

Da ingen problemer med at købe 2 TDC kort, jeg fik mine uden problemer, endda uden at eje en selector

Ib

Til top
Sadanset Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2007 kl. 11:28

Hej,

Man kan købe en SmartWi kortsplitter - jeg har ikek prøvet, men den har fået fine anmeldelser.

Mvh. Bjørn

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu